شناسهٔ خبر: 105727 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

غفوری فرد رئیس خانه احزاب شد/ دوشنبه هفته آینده؛ انتخاب نواب رئیس

غفوری فرد حسن غفوری فرد با ۱۵ رأی رئیس خانه احزاب ایران شد.

به گزارش «نماینده» محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی خانه احزاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای غفوری‌فرد با ۱۵ رأی رئیس خانه احزاب شد.

وی افزود: اصولگرایان تنها نامزدشان برای ریاست خانه احزاب آقای غفوری‌فرد بود و ایشان برای مدت یک سال ریاست خانه احزاب را برعهده خواهد داشت.

**نایب رئیس اول و دوم خانه احزاب دوشنبه هفته آتی مشخص می‌شود

محمد حسن غفوری فرد رئیس خانه احزاب ایران عصر امروز (دوشنبه) در پایان نخستین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب اظهار داشت: نواب اول و دوم خانه احزاب دوشنبه هفته آتی مشخص خواهد شد.

وی افزود: بالاخره توانستیم با وجود سلیقه‌های مختلف و تلاش وزارت کشور علی‌رغم مشکلات فراوانی که وجود داشت، ریاست خانه احزاب در سال اول و اصولگرایان در سال دوم و اصلاح‌طلبان در سال سومی واگذار شود.

وی درمورد برنامه خود در خانه احزاب گفت: اولین برنامه ما این است که انتخابات هیأت رئیسه تشکیل و تغییراتی که در آیین‌نامه به‌وجود آمده مشخص شود.

غفوری فرد در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تکلیف ساختمان احزاب به کجا رسید، تصریح کرد: وزیر کشور گفته است با شهرداری تهران درمورد محلی برای خانه احزاب به توافق رسیدیم و پس از انتخاب رئیس خانه احزاب این ساختمان را در اختیار خانه احزاب قرار خواهیم داد.

نظر شما