شناسهٔ خبر: 105721 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ائتلاف اصولگرایان نیاز به محوریت دارد

دبیرکل حزب موتلفه با تاکید بر اینکه ما با شرط ورود جامعیتن به تمامی مسائل، شعارمان را دنبال خواهیم کرد، گفت: اگر جامعتین در مصادیق و جزئیات ورود پیدا کند، احتمال تحقق ائتلاف اصولگرایان با محوریت روحانیت بیشتر است.

به گزارش «نماینده» محمدنبی حبیبی در رابطه با محور حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات اظهار داشت: ما از ابتدا اعلام کرده‌ایم، حزب موتلفه اسلامی، ائتلاف اصولگرایان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه موتلفه معتقد است که رسیدن به ائتلاف اصولگرایان نیاز به محوریت دارد و ما جامعتین را به عنوان محور اعلام کرده‌ایم، ادامه داد: برای ما مشخص نیست جامعتین در موضوعات ریز و درشت انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد خواهد شد و یا خیر.

حبیببی با تاکید بر اینکه ما با شرط ورود جامعیتن به تمامی مسائل، شعارمان را دنبال خواهیم کرد، گفت: اگر جامعتین در مصادیق و جزئیات ورود پیدا کند، احتمال تحقق ائتلاف اصولگرایان با محوریت روحانیت بیشتر است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه منظور از روحانیت شخصیت‌های بزرگ روحانی هستند که از ابتدای انقلاب تاکنون جز پشت سر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حرکت نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: منظور این نیست که یک نفر صرفاً در کسوت روحانیت باشد، و روحانیت به صورت مطلق باشد.

نظر شما