شناسهٔ خبر: 104926 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

مجمع ایثارگران بدل مجاهدین نیست

عضو مجمع ایثارگران در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه این مجمع مشابه سازمان مجاهدین انقلاب است گفت: مجمع ایثارگران بدل هیچ جایی نیست.

به گزارش «نماینده» غلامعلی رجایی عضو مجمع ایثارگران  با بیان اینکه مجمع ایثارگران به عنوان یک حزب سیاسی تلاش دارد فعالیت خود را با دید اصلاح‌طلبی آغاز کند گفت: این مجمع برای انجام فعالیت‌های خود درخواست صدور مجوز را به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور ارسال کرده است و این درخواست در حال بررسی است؛ در حال حاضر این مجمع چون مجوزی صادر نشده است رسمیتی ندارد.

وی در ادامه افزود: در کنار این مجمع یک هیئت مذهبی نیز با حضور چند تن از سرداران مانند مهدی کیانی، محمد مقدم، محسن رشید و حجت الاسلام پهلوانی و حجت الاسلام محمد پروازی، نداف، جواد امام و بهمن زاده نیز تشکیل شده است.

رجایی با تأکید بر اینکه هدف ما از تأسیس این هیئت در کنار مجمع ایثارگران نگاهی دینی است گفت: این هیئت تلاش دارد با رویکرد تقویت بعد دینی نسل سوم فعالیت کند.

عضو مجمع ایثارگران در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه این مجمع مشابه سازمان مجاهدین انقلاب است گفت: مجمع ایثارگران بدل هیچ جایی نیست اساساً بسیجی و رزمندگان بدل جایی نیستند از افراد این مجمع هستند کسانی که رویکرد اصولگرا دارند از افراد این مجمع هستند اما بدنه و انگیزه اصلی مجمع رویکرد اصلاح‌طبی است.

همچنین فارس از برگزاری نخستین نشست هیأت ایثارگران انقلاب اسلامی با سخنرانی سیدحسن خمینی در حسینیه جماران خبر داد.

در این خبر آمده است:نخستین نشست هیات ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی سید حسن خمینی در حسینیه جماران برگزار شد.  

در این مراسم رییس دولت اصلاحات، سیدمحمدرضا خاتمی، سیدعلی خمینی، عبدالواحد موسوی‌لاری، جواد اطاعت، فیض‌الله عرب‌سرخی و الیاس حضرتی حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام پروازی از اعضای شورای مرکزی هیات ایثارگران انقلاب اسلامی اعلام کرد که هیات ایثارگران انقلاب اسلامی به توسعه خود می‌اندیشد و بنا دارد خود را در دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز معرفی کند.

نظر شما