شناسهٔ خبر: 104876 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

فراکسیون موتلفه خیلی دیده نمی شود

بادامچیان/431 ‌نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در مجلس فراکسیون قوی به نام فراکسیون موتلفه داریم که چون عادت به سر و صدا ندارد، خیلی دیده نمی‌شوند.

به گزارش «نماینده» اسدالله بادامچیان با بیان اینکه در انتخابات‌های نظام جمهوری اسلامی شکست معنا ندارد، اظهار کرد: هدف ما حضور پرشور در انتخابات‌های مختلف است و ما همواره بر این موضوع تاکید داریم.

وی گفت: مردم پای صندوق‌های رای آمدند و انتخاب مردم در انتخابات‌ها، انتخاب و رد نیست، مسئله انتخاب ترجیحی است، یعنی رجحان می‌دهند که این ۵ نفر، بهتر از ۲۵ نفر دیگر می‌توانند خدمت کنند.

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درخصوص عملکرد حزب موتلفه در انتخابات‌هایی که تاکنون برگزار شده، تصریح کرد: من تقریبا در تمام انتخابات‌ها مسئولیت داشته‌ام، ما حرکت تکی نداریم، حرکت حزبی نمی‌کنیم و تمامی اصولگرایان را جمع می‌کنیم و می‌گوییم با هم حرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در مجلس فراکسیون قوی به نام فراکسیون موتلفه داریم که چون عادت به سر و صدا ندارد، خیلی دیده نمی‌شوند، از ۲۰۰ نماینده که پشتیبانی کردیم ۱۲۳ نفر به مجلس رسیدند. دوستانی هم که وارد مجلس نشدند، عزیز و محترمند. موتلفه یک مجمع هماهنگ‌کننده است، ما معتقدیم مجلس برای تمامی ملت است و کسانی باید وارد مجلس شوند که واجد شرایط باشند.

نظر شما