شناسهٔ خبر: 104686 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

استقبال از رایزنی انتخاباتی عارف با لاریجانی/توافق هسته‌ای بر موقعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات بی تاثیر نیست

کمالی دبیرکل حزب اصلاح طلب کار در رابطه با ائتلاف لاریجانی و عارف، اظهار داشت: اصولا سیاست، میدان گفت‌و‌گو برای رسیدن به تفاهم است لذا اینکه لاریجانی با عارف یا هر شخص سیاسی دیگری به گفت‌و‌گو برای تفاهم و تعامل بنشینند، نکته مثبتی است.

به گزارش «نماینده» "حسین کمالی" دبیرکل حزب اسلامی کار در مورد تاثیر توافق هسته‌ای بر جایگاه و موقعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم گفت: بدون تردید موضع‌گیری گروه‌های سیاسی و نزدیکی نظرات آنها با نظرات عامه مردم در امور انتخاباتی بی‌تاثیر نیست.

وی افزود: واقعیت این است که بسیاری از افراد جامعه از متن توافق و برنامه اجرایی و همچنین موضوعات و تصمیمات مرتبط با آن مطلع نیستند، بنابراین باید به تصمیمات سیاسی در انتخابات آتی بیشتر از انتخابات گذشته توجه کرد.

دبیر کل حزب اسلامی کار در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سوالی دربار ه مباحث اخیر مطرح شده درباره گرایش علی لاریجانی به اصلاح‌طلبان گفت: اینکه می‌گویند احزاب متمایل به دولت با احزاب اصولگرا گفت‌و‌گو کرده‌اند از نظر من موضوع قابل توجه و مثبتی است.

کمالی همچنین در رابطه با ائتلاف لاریجانی و عارف نیز اظهار داشت: اصولا سیاست، میدان گفت‌و‌گو برای رسیدن به تفاهم است لذا اینکه  لاریجانی با عارف یا هر شخص سیاسی دیگری به گفت‌و‌گو برای تفاهم و تعامل بنشینند، نکته مثبتی است چرا که خصومت در جامعه سیاسی باید جای خود را به رقابت و رفاقت بدهد و هر گونه تعامل در این چارچوب قابل تصور است.

نظر شما