شناسهٔ خبر: 104020 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اظهار نظر آیت الله موحدی کرمانی درمورد عملکرد دانشگاه فرهنگیان

امام جمعه موقت تهران گفت: دانشگاه فرهنگیان تا نیل به وضعیت مطلوب فاصله دارد.

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله موحدی کرمانی ظهر امروز در جلسه با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر لزوم پیگیری مسئولان برای تحقق جایگاه واقعی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: تا رسیدن به وضعیت مطلوب در دانشگاه فرهنگیان، فاصله وجود دارد و باید به دانشگاه فرهنگیان که نقش انسان سازی را عهده دار است، توجه بیشتری شود.

در این جلسه که حجت الاسلام جودکی اراکی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دانشگاه فرهنگیان را دانشگاهی ماموریت گرا، استراتژیک و تمدن ساز معرفی کرد و با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه سال متوالی بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان، تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم طراز انقلاب اسلامی را منوط به توجه ویژه و جدی مسئولان به این دانشگاه دانست.

وی توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و فعالیت های دانشجوئی در دانشگاه فرهنگیان را امری ضروری دانسته و کسب مجوز اولین تشکل رسمی دانشجوئی توسط جامعه اسلامی دانشجویان پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی را در این راستا برشمرد و گفت: بی تردید یکی از عوامل کاسته شدن از نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در دانشگاه  فعالیت تشکل های پویا و انقلابی در دانشگاه خواهد بود.

علی رزم آرا، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید شهید بهشتی نیز، ضمن تشریح نحوه شکل گیری جامعه اسلامی دانشجویان به رسالت‌ها و اهداف این تشکل در دانشگاه فرهنگیان پرداخت و تاسیس جامعه اسلامی به عنوان نخستین تشکل مستقل دانشجویی را یک پیشرفت بزرگ در دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

نظر شما