شناسهٔ خبر: 103616 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حبیبی: ائتلاف اصولگرایان فقط نباید برای انتخابات باشد

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه ائتلاف میان اصولگرایان نه فقط در حوزه انتخابات بلکه باید در همه امور ائتلاف وجود داشته باشد، افزود: به اعتقاد آیت‌الله موحدی کرمانی اصولگرایان باید برای تقویت ائتلاف، ضمن پافشاری بر روی اصول در سلیقه‌ها نیز به تفاهم برسند.

به گزارش «نماینده» محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به دیدارش با آیت‌الله موحدی کرمانی و طرح نقطه نظرات وی درباره ضرورت ائتلاف میان اصولگرایان اظهار داشت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی معتقد است که ائتلاف میان اصولگرایان یک ضرورت انقلابی و دائمی است.

وی با بیان اینکه ائتلاف میان اصولگرایان نه فقط در حوزه انتخابات بلکه باید در همه امور ائتلاف وجود داشته باشد، افزود: به اعتقاد آیت‌الله موحدی کرمانی اصولگرایان باید برای تقویت ائتلاف، ضمن پافشاری بر روی اصول در سلیقه‌ها نیز به تفاهم برسند و با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دیدار بنده نیز در چارچوب اظهارات آیت‌الله موحدی کرمانی نظراتی ارائه دادم، خاطر نشان کرد: در آینده هم بدون اینکه فرد و یا تشکلی را مشخص کرده باشیم، برای تقویت اصولگرایان با شخصیت‌هایی که موثر هستند، ملاقات‌هایی خواهیم داشت.

 

نظر شما