شناسهٔ خبر: 102907 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز

برنامه های انتخاباتی حزب کارگزاران تشریح شد/ رد صلاحیت شدگان کاندیدا نخواهند شد

مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره افرادی که از حزب متبوعش برای انتخابات دهمین دور از مجلس شورای اسلامی کاندیدا می شوند، گفت: کسانی که در معرض تایید صلاحیت نباشند کاندیدا نخواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» حسین مرعشی درباره چگونگی ورود حزب کارگزاران سازندگی به انتخابات دهمین دور از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا در مسیر پیش رو در قالب اصلاحات ورود پیدا می کنیم و اینکه در این راستا انتخابات غیر متمرکز به عنوان چارچوبی در جبهه اصلاحات پذیرفته شده است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی بیان داشت: مرکز حزب فقط نقش سیاستگذاری را در عرصه انتخابات  ایفا می کند و استان ها هم نقش هماهنگی و داوری را که مجموعه نیروهای اصلاح طلب حوزه های انتخابیه متشکل از احزاب، شخصیت های مستقل، مدیران اصلاح طلب سابق و نمایندگان ادوار در حوزه انتخابیه اختیار تصمیم گیری را برای ورود به عرصه دارند و هر کاندیدایی که در نهایت امر از سوی جریان های موجود پذیرفته شود تمامی احزاب در پروسه انتخابات از آن کاندیداها حمایت خواهند کرد.

مرعشی با اشاره به برنامه کلیدی حزب کارگزاران سازندگی و چگونگی ورود کاندیداهای مورد نظر برای انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: حزب برنامه های خود را به استان ها ارائه داده و بر همین مبنا باید کاندیداهای خود را به مجمع اصلاح طلبان هر حوزه انتخابیه معرفی کنند و در جهت جلب حمایت بقیه به سمت خود تلاش کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران  بنا هست کسی برای انتخابات مجلس ورود پیدا کند؟ گفت: سیاست کلی حزب برداشتن گام دوم برای انتخابات مجلس بعد از موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ است که این امر هم برای بازسازی روابط اصلاح طلبان با مجموعه نظام است و قطعا با کسانی که رعایت دغدغه های رهبری انقلاب را دارند در صحنه حاضرمی شویم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره افرادی که از حزب متبوعش برای انتخابات دهمین دور از مجلس شورای اسلامی کاندیدا می شوند، گفت: کسانی که در معرض تایید صلاحیت نباشند کاندیدا نخواهیم کرد.

نظر شما