شناسهٔ خبر: 100664 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هادی خامنه ای: احزاب در انتخابات پیش‌روی مجلس همه کاره هستند

هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه تشکیلاتی که مردم را نمایندگی کند در کشور وجود ندارد، گفت: باید به احزاب اهمیت داد چرا که در انتخابات پیش‌روی مجلس احزاب همه کاره هستند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در ضیافت افطاری حزب اسلامی کار در تالار سجاد تهران اظهار داشت: یکی از موارد اصلاح‌طلبی قانون‌گرایی است بنابراین اگر مسئولین خود را مؤظف به قانون می‌کردند و فرض نمی‌گرفتند که همه چیز مملکت مال آنها است برخی اتفاقات را شاهد نبودیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) خاطرنشان کرد: باید به صراحت اعلام کنیم که عده‌ای از اول سعی می‌کردند که قانون را کنار بگذارند و این در حالی صورت گرفت که امام راحل همواره بر اولویت قانون تأکید می‌فرمودند.

وی صداقت را دومین اصل مورد تأکید در گفتمان اصلاح‌طلبی دانست و تصریح کرد: ما باید راستگو باشیم چرا که راستگویی و صداقت شرط اساسی جمهوری اسلامی است و ما در انتظار پیامدهای آن هستیم.

سیدهادی خامنه‌ای ادامه داد: متأسفانه باید اعتراف کنیم که صداقت در جامعه ما نه تنها متناسب با جامعه اسلامی نیست حتی اندازه جامعه عقب‌ افتاده هم نمی‌تواند باشد در کشورهای غیر اسلامی صداقت خیلی خیلی بیشتر از جامعه ما است ما امروز باید چراغ به دست بگیریم و دنبال آدم‌های راستگو بگردیم.

وی به ۸ سال دولت محمود احمدی‌نژاد اشاره و اظهار کرد: در کشور ما دولتی روی کار آمد که امروز اسمش را می‌گذارند دولت دروغگو همه آمار و ارقام هرچه که گفت و هرچه که نوشت دروغ بود و هر روز دارد فاش می‌شود.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) تعهد به خدمت و عقلانیت را از دیگر اصول گفتمان اصلاح‌طلبی برشمرد و تصریح کرد: ما باید با همه دنیا ارتباط برقرار کنیم و این ارتباط براساس عقلانیت باشد.

خامنه‌ای با اشاره به وضعیت مردم‌سالاری در کشور ما بیان کرد: مردم‌سالاری یعنی اینکه به رأی مردم احترام گذاشت قطعاً رأی مردم صرفاً زمان رأی‌‌گیری نیست بلکه وقتی احزاب فرد شایسته‌ای را به شورای نگهبان معرفی می‌کنند این شورا باید بفهمد که مردم ما این افراد را می‌خواهند.

وی ادامه داد: اینکه چند میلیون نفر تصمیم بگیرند و بعد یک عده بنشینند و بگویند خیر قبول نداریم مردم‌سالاری تلقی نمی‌شود.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه تشکیلاتی که مردم را نمایندگی کند در کشور وجود ندارد، گفت: باید به احزاب اهمیت داد چرا که در انتخابات پیش‌روی مجلس احزاب همه کاره هستند.

نظر شما