شناسهٔ خبر: 100474 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توافق هسته ای همه مشکلات را حل نمی کند

منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه امیدواریم در روزهای آتی شاهد نهایی شدن توافق هسته‌ای باشیم، در عین حال گفت: ما معتقد نیستیم که همه مشکلات کشور را توافق حل می‌کند چرا که حل بخشی از مسائل در گرو ایجاد روابط مناسب با دنیا است.

به گزارش «نماینده» رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در ضیافت افطاری سازمان دانشجویی و جوانان حزب اسلامی کار که در دانشکده علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد، اظهار داشت: همه باید با انسجام، اتحاد، هوشیاری و بیداری پیچ تاریخی حساس و خطرناک انتخابات را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: خوشبختانه زمینه اجتماعی برای اصلاح‌طلبان در حضور در انتخابات فراهم است بنابراین باید متحد باشیم تا در انتخابات مجلس و خبرگان پیروز شویم.

منتجب‌نیا با بیان اینکه این موفقیت (پیروزی در انتخابات) با وجود همه مشکلات امکانپذیر است، گفت: ما سعه صدر داریم پس مجریان و ناظران انتخابات نیز باید سعه صدر داشته باشند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در مورد مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: امیدواریم در روزهای آتی شاهد نهایی شدن توافق هسته‌ای باشیم البته ما معتقد نیستیم که همه مشکلات کشور را توافق حل می‌کند چرا که حل بخشی از مسائل در گرو ایجاد روابط مناسب با دنیا است.

وی تأکید کرد: دولت قدم‌های خوبی برداشته و گام‌های بلندی باید بردارد تا کشور به سامان برسد و بخشی از هزینه‌هایی که در ۸ سال گذشته به ملت تحمیل شده جبران شود.

نظر شما