شناسهٔ خبر: 65731 - سرویس مجلس
منبع: تسنیم

حدادعادل:

قرار نیست با هر «انتخابات» انقلاب مدیریتی انجام شود

حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: بنده احساس می‌کنم عده‌ای در دولت قصد دارند تا احدی از مدیران قبلی را باقی نگذارند

به گزارش نماینده، غلامعلی حداد‌عادل در گفت‌وگو با تسنیم در مهدی‌شهر (سمنان)، اظهار کرد: بنده به آقای روحانی در ابتدای فعالیت ایشان گفتم که قرار نیست ما با هر انتخابات ریاست جمهوری در ایران یک انقلاب (در انتصاب مدیران) انجام دهیم و آن چیزی را که از قبل بود، همه را کنار بزنیم.

وی افزود: بنده اصولاً به همه رؤسای جمهوری که در ابتدای فعالیتشان به آن‌ها دسترسی داشته‌ام این نکته را گفته‌ام که خالی کردن کشور از مدیران باتجربه به فعالیت‌ها لطمه می‌زند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان "برخی‌ها تصور می‌کنند این صحبت‌ها برای به‌کارگیری برخی افراد نزدیک به جریان سیاسی خودمان است" خاطرنشان کرد: این در حالی بوده که قصد ما این است که کشور از نیروهای باتجربه خالی نشود.

حدادعادل با تأکید به اینکه این موضوع قبل از هرچیزی به‌سود خود دولت است، ابراز امیدواری کرد تا دولت به این نکته توجه کند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم وحدت اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه دوست دارند تا اصولگرایان وحدت پیدا کرده متحد شوند؛‌ این نکته بسیار ضروری است و امیدوارم این آرزو محقق شود.