شناسهٔ خبر: 174028 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

غضنفرآبادی:

هیچ کشوری بیش از آمریکا حقوق بشر را پایمال نمی کند

غضنفرابادی43 رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است گزارش‌های مغرضانه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ارائه می‌شود لذا ستاد حقوق بشر نیز باید چنین گزارش‌هایی از اقدامات ضد حقوق بشری آنها داشته باشیم.

به گزارش «نماینده» موسی غضنفرآبادی با اشاره به وضعیت حقوق بشر در دنیا گفت: وقتی آمریکایی ها ما را به موضوعات حقوق بشری متهم می کنند می دانند نگاه سیاسی به این موضوع داشته و دروغ می گویند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جو رسانه ای آمریکایی ها علیرغم آگاهی افکار عمومی، عنوان کرد: هیچ کشوری بیش از آمریکا حقوق بشر را پایمال نمی کند و نمونه آن را در بسیاری از کشورها دیده ایم که هر کجا پا گذاشته اند، جنایات عظیمی بر جای مانده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های حقوقی و قضایی در مجلس شورای اسلامی که با هدف احقاق حقوق مردم است، اظهار داشت: کمیسیون اصل نود و کمیسیون قضایی موضوعات حقوقی را پیگیری می کنند که در دنیا بی نظیر است.

غضنفرآبادی ادامه داد: از سوی دیگر قوه قضائیه به خصوص رئیس آن ارتباط نزدیک با مردم دارد در حالی که در هیچ جای دنیا مسئولان رده بالای دستگاه های قضایی در کنار مجرم، متهم و زندانی نمی نشینند و حتی از زندان های خود بازدید نمی کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ستاد حقوق بشر باید فعالیت خود را افزایش داده و مسائل حقوقی را پیگیری کند، اظهار داشت: این ستاد باید جایی که حقوق بشر از سوی کشورها نقض شده، آن را اعلام کند و کار میدانی گسترده ای در دفاع از اقدامات حقوق بشری ایران و افشای نقض حقوق بشر از سوی سایر کشورها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی داشته باشد و آن را رسانه ای و در نهادهای بین المللی منعکس کنند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همواره شاهد هستیم گزارش های مغرضانه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ارائه می شود لذا باید ما نیز چنین گزارش هایی از اقدامات ضد حقوق بشری آنها داشته باشیم.