شناسهٔ خبر: 173377 - سرویس بین‌الملل
منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی:

ضرب‌الاجل فلسطینیان برای رژیم صهیونیستی نشان از تغییر موازنه قدرت است

مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ضرب‌الاجل فلسطینیان برای رژیم صهیونیستی نشان از مقدم تحقق حکومت مردمی در این منطقه است.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی در خصوص مهلت یک ساله رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی برای خروج از مرزهای ۱۹۶۷ فلسطین، گفت: در سال های اخیر شاهد افزایش تنش و درگیری میان اسرائیل و مردم مظلوم فلسطین هستیم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مرور تاریخ نشان می دهد مردم فلسطین به طور مستمر در حال قوی شدن هستند و موازنه قدرت در مناطق اشغالی در حال تغییر است لذا دومینو شکست های رژیم صهیونیستی در حال شکل گیری است.

وی در خصوص واکنش رژیم صهیونیستی به ضرب‌الاجل محمود عباس، ادامه داد: اسرائیلی های متجاوز که روزانه کودکان و زنان بی دفاع را به خاک و خون می کشند، چطور صحبت از صلح و سازش می کنند. در واقع اگر آنها به دموکراسی اعتقاد داشتند، نباید به این سرزمین تجاوز می کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ضرب‌الاجل فلسطینیان برای رژیم صهیونیستی نشان از مقدم تحقق حکومت مردمی در این منطقه است، افزود: بدون شک اسرائیل از نقشه محو خواهد شد از این رو کشورهای مسلمان و آزادی خواه باید تلاش کنند تا این آرمان محقق شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال فلسطین کاملا شفاف است، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات، بازگشت فلسطنیان به سرزمین خودشان، خروج اشغالگران، قبول حاکمیت مردم و غیره از جمله سیاست های کشورمان است که آزادی خواهان آن را می پذیرند.