شناسهٔ خبر: 173431 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظری:

وزارت اطلاعات با کوچکترین تهدیدات امنیتی صهیونیست‌ها نیز به جدی ترین شکل برخورد کند

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت اطلاعات با کوچکترین تهدیدات امنیتی رژیم صهونیستی با پایین ترین درصد احتمال به جدی‌ترین شکل برخورد کند.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری با اشاره به عملیات ضد توریستی اخیر نیروهای گمنان امام زمان (عج) علیه گروهک تحت حمایت رژیم صهیونیستی تصریح کرد:تل آویو در ۴۰سال گذشته از هر امکانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرده است و با استفاده از عناصر مختلف داخلی و عوامل خارجی به دنبال ترور و خون ریزی در کشورمان بوده است.

وی افزود:اما آنچه که مهم است این رژیم جعلی هر روز به سقوط تاریخی و فروپاشی درونی نزدیک تر می شود و ایران اسلامی و مردم نسبت به تهدیدات و خدعه های آن هوشیاری بیشتری به دست می آورند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزارت اطلاعات در دوره جدید و حضور وزیر با سابقه و نیروهای توانمند و با همکاری سایر دستگاه های اطلاعاتی با هوشمندی باید همه تهدیدات را رصد کند و به همه احتمالات و کوچکترین تحرکات رژیم صهیونیستی  به جدی ترین شکل ممکن واکنش نشان دهد.

وی ادامه داد: شاید در برخی موارد دشمن صدماتی به کشور وارد کند اما همه رفتار ها و تحرکات آنها تحت نظر نیروهای امنیتی قرار داد و در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان گرفتار هستند و نمی توانند با ابزار ترور و خشونت کاری پیش ببرند و به شدید ترین شکل با آنها برخورد می شود.

نظر شما