شناسهٔ خبر: 171094 - سرویس مجلس
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عباس زاده مشکینی:

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از یک مرکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از یک مرکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از یک مرکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی ادامه داد: در حاشیه این بازدید نشست مشترکی با فرماندهان این مرکز برگزار شد و اعضای کمیسیون در جریان توانمندی موجود و ظرفیت توسعه نیروی پدافند هوایی قرار گرفتند. همچنین گزارش مفصل از قابلیت‌های دفاعی سامانه‌های پدافند هوایی کشور در زمینه رهگیری، درگیری، جنگ الکترونیک و سامانه فرماندهی کنترل ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: شرایط موجود نشان می‌دهد با وجود تحریم و تنگناهای مالی، کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته و از منظر کیفی و کمی ارتقاء پیدا کرده است.

عباس زاده مشکینی گفت: اقدامات ارتش در عرصه پدافند هوایی که خط مقدم دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است، قطعا یک اقدام انقلابی و جهادی است که فرزندان برومند این مرز و بوم با توکل به خدا و تلاش و تدبیر و تحقیق کسب کرده اند.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست هم درباره مسائل و مشکلات و نیازهای مالی پدافند هوایی بحث و بررسی انجام شد.