شناسهٔ خبر: 170559 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

کاظمی:

رئیس جمهور آینده باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد/ حضور مردم در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت محسوب می شود

حمیدرضا کاظمی2 نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: رئیس جمهور آینده باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد که چنین موضوعی باعث رضایتمندی ملت عزیزمان خواهد شد.

به گزارش «نماینده» سید حمیدرضا کاظمی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری هم از بُعد داخلی و هم به لحاظ بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا با حضور خود پای صندوق‌های رای باید نشان دهیم که همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: کشور متعلق به مردم است و قطعا در انتخابات پیش رو هم همچون گذشته حضور پرشوری خواهند داشت، زیرا در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که هیچگاه سنگر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را خالی نمی کنند.

وی اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای دشمنان کشور را مایوس می کند و راه پیشرفت کشورمان را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات برای کشورمان قدرت محسوب می شود و در واقع باید اعلام کرد که هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان دیگر به خود اجازه نخواهند داد درباره مسائل ایران سخن به میان بیاورند؛ بنابراین چنین موضوعی نقطه امیدی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

کاظمی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره و اظهار کرد: معیارهایی را که مقام معظم رهبری در رابطه با  کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح فرمودند بسیار با ارزش هستند؛ چرا که ما به رئیس جمهوری نیازمند هستیم که دغدغه حل مشکلات کشور را داشته باشد و همه هم و غم خود را در خدمت رسانی به مردم قرار دهد./

پایان پیام/