شناسهٔ خبر: 170424 - سرویس سیاست
منبع: فارس

اصلاح‌طلبان به‌دنبال فرار از پاسخگویی نسبت به عملکرد خود هستند

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: اصلاح طلبان به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود در 8 سال گذشته باشند، به دنبال فرافکنی و فرار از زیر بار مسئولیت اقداماتشان در سال‌های قبل هستند.

به گزارش «نماینده» اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه اخیر یکی از تشکل‌های اصلاح طلب و ادعای آنها مبنی بر پایین آمدن مشارکت در انتخابات گفت: این اظهارنظر اصلاح طلبان اظهارنظری کاملا غیرکارشناسی است.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود در 8 سال گذشته باشند، به دنبال فرافکنی و فرار از زیر بار مسئولیت اقداماتشان در سال‌های قبل هستند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران در طول 40 و اندی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که مردمی کاملا موقعیت‌شناس هستند و در شرایط حساس نظام را تنها نگذاشته و در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

مطهری خاطرنشان کرد: ما در دوره‌های مختلف انتخابات شاهد این قبیل اظهارات چه از سوی دشمنان خارجی و چه از طرف عناصر داخلی آنها بوده‌ایم که در هر دوره مردم ایران بدون توجه به این فضاسازی‌ها در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند.

وی افزود: اگر مردم گلایه‌ هم دارند از حکومت و نظام نیست بلکه از عملکرد مسئولان اجرایی است که با اقدامات غیرکارشناسی‌شان مردم را از نظر معیشتی تحت فشار قرار داده‌اند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم از مسئولان گله دارند ولی حساب نظام و حاکمیت را از مسئولان جدا می‌دانند و هیچ وقت عملکرد مسئولان را پای نظام نمی‌نویسند.

مطهری خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبلی انتخابات نیز این گونه فضاسازی‌ها را شاهد بودیم که البته هیچ تأثیری هم نداشت. اصلاح طلبان باید بدانند که این ترفندها و روش‌ها دیگر نخ‌نما شده و هیچ فایده و تأثیری ندارد.