شناسهٔ خبر: 170429 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کسانی که در دولت بدترین بلا را سر مردم آورده‌اند در مناظره انتخاباتی شعار سر می‌دهند

نوباوه/2 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کسانی که خودشان در دولت حضور دارند و بدترین بالاها را بر سرمردم آورده‌اند در مناظره انتخاباتی شعار می‌دهند که ما چنین می‌کنیم و چنان می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با تجربه‌ای که از مناظرات انتخاباتی ۹۲ و ۹۶ دارند که در آن مناظرات شاهد دروغ‌ها و انگ‌زدن‌ها بودیم امروز دیگر تحت تأثیر اینگونه رفتارهای نادرست قرار نمی‌گیرند.

وی افزود: دیگر شعارهای پوشالی و امثال این موارد بر روی مردم تأثیری ندارد و کسی نمی‌تواند با این روش‌ها توجه و رأی مردم را به خود جلب کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در انتخابات این دوره قطعاً کسانی موفق خواهند بود که وجهه انقلابی آنها و برنامه‌هایشان مشخص باشد. 

نوباوه خاطرنشان کرد: اینکه ما پاسپورت ایرانی را فلان می‌کنیم یا نمی‌گذاریم چنین شود یا چنان شود حرف‌هایی است که قبلاً مطرح شده و در واقع اظهاراتی پوپولیستی است.

وی افزود: کسی که برنامه‌ای برای ارائه ندارد به دیگران انگ می‌زند. اثبات خود به قیمت نفی دیگران امری مردود است و پیش از این هم تجربه شده و مردم دیده‌اند. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مردم در این انتخابات به برنامه رأی می‌دهند و نگاه‌شان یک نگاه برنامه‌گرا است و نگاه‌شان نگاهی منطقی است. 

نوباوه خاطرنشان کرد: سر دادن این شعارها که ما چنین می‌کنیم و چنان می‌کنیم در حالی است که خودشان در دولت هستند و بدترین بلاها را سر مردم می‌آورند و نکته قابل ذکر اینجا است که این قبیل شعارها دیگر کارآیی و تأثیری ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما