شناسهٔ خبر: 170091 - سرویس مجلس
منبع: مهر

نجابت:

شرکای سیاسی دولت، شعار بهبود وضع موجود ندهند

نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان فعلی و شرکای سیاسی دولت که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند، بهتر است شعار بهبود وضع فعلی را سر ندهند.

به گزارش «نماینده» روح الله نجابت با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید وعده‌هایی به مردم دهند که قابل تحقق باشد، گفت: انتخابات پیش رو، انتخاب بین سوابق و عملکردهاست و کسی با حرف زدن و شعار دادن نمی تواند از مردم رأی بگیرد.

وی بیان کرد: مردم با دقت فضای انتخابات و برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را رصد می کنند و بر اساس عملکرد سابق آنان، به فردی کارآمد رأی می دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود آنکه مردم از سوء مدیریت برخی از مسئولان به ویژه در دستگاه اجرایی دلخور هستند، اما اقبال مردم به حضور پای صندوق های رأی در آستانه انتخابات روز به روز در حال افزایش است.

نجابت گفت: جالب است که برخی از دولتمردان فعلی که داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده اند و همچنین برخی از شرکای سیاسی دولت در شعارهای خود ادعای بهبود وضعیت کشور و مردم را مطرح می کنند، در حالی که این افراد سال های زیادی فرصت داشتند تا وضعیت کشور را سروسامان دهند. این افراد بدانند که مردم بهترین پاسخ را به آنان پای صندوق های رأی خواهند داد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی شک همه باید نسبت به نظر شورای نگهبان درباره احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تمکین کنند و نظر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان فصل الخطاب است.

انتهای پیام/