شناسهٔ خبر: 170090 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نیک بین: قانون فصل الخطاب است/نباید به یاوه گویی ها درباره شورای نگهبان توجه کرد

نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس طی تذکری خطاب به نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گفت: مواظب باشید خودتان از قطار انقلاب پیاده نشوید، وقتی قانون به نفع شما نمی شود به مراجع قانونی می تازید.

به گزارش «نماینده» جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ خرداد) قوه مقننه و  طی تذکری، گفت: مجلسی که به فرموده امام راحل (ره) در رأس امور است بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد، بنابراین طبق فرمایش امامین که فرمودند حمله به این شورا از غلط ترین کارها است، انتخابات را انتصابات خواندن دروغ است و موجب دلسری مردم می شود.

وی خطاب به مردم ایران، نامزدها و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: قانون فصل الخطاب است، برخی از دوستان و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بعد از رد صلاحیت اعلام می کنند که ما قانون را قبول نداریم، به تعبیر امام تو غلط می کنی که قانون را قبول نداری بلکه قانون تو را قبول ندارد.

نماینده کاشمر در مجلس افزود: برخی سال های گذشته با قانون بر سر مردم می زدند و با شورای نگهبان همه مخالفان خود را می راندند و تخریب می کردند اما حالا ژست اپوزیسیون گرفته اند.

نیک بین تاکید کرد: برادر من، خواهر من؛ قطار انقلاب در حال حرکت است و به مقصد و مقصود خود می رسد، این قطار که ریشه آن در خون شهیدان وجود دارد و سکان دار آن امامی است که تالی تلو امام معصوم است، به شایستگی به مقصد و مقصود می رساند. این تلاطم ها از ابتدای انقلاب بوده و قطعا و یقینا هیچ صدمه ای به انقلاب با پیاده شدن افراد مذبذب نمی خورد.

وی تصریح کرد: مواظب باشید خودتان از قطار انقلاب پیاده نشوید، وقتی قانون به نفع شما نمی شود به مراجع قانونی می تازید از شورای نگهبان تشکر می کنم زیرا این شورا جای مصلحت اندیشی نیست، مهم حال فعلی افراد است بنابراین خواهش می کنم شورای نگهبان به یاوه گویی های کسانی که قانون را قبول ندارند گوش نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما