شناسهٔ خبر: 97814 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد:

بررسی وضعیت آموزش و پروش در کمیته سه جانبه/مهلت دوهفته ای به فانی

جبار کوچکی نژاد نائب رئیس کمیسیون اموزش مجلس از جلسه کمیته سه جانبه استیضاح کنندگان، وزیر آموزش و پرورش و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه به ریاست ابوترابی و مهلت دو هفته ای این کمیته به فانی خبر داد.

به گزارش نماینده جبار کوچکی نژاد از جلسه کمیته سه جانبه بررسی مشکلات فرهنگیان خبر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه غیر علنی مجلس با نوبخت و فانی مقرر شده بود که کمیته ای مرکب از استیضاح کنندگان و اعضای فراکسیون فرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش، سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشکلات فرهنگیان را بررسی کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: جلسه امروز نیز با حضور فانی وزیر آموزش و پرورش، مسئولانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان به ریاست آقای ابوترابی نائب رئیس مجلس تشکیل شد.

وی با اشاره به بحث های مفصل پیرامون مشکلات فرهنگیان در این جلسه گفت: به وزارت آموزش و پرورش مهلت دو هفته ای دادیم که قوانین و مقررات مالی و همچنین کمک هایی را که دولت می تواند به فرهنگیان بکند را بررسی کنند و گزارش آن را به کمیته ارائه دهند.

علاوه بر این سید حسین نقوی حسینی عضو فراکسیون فرهنگیان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از جلسه فراکسیون فرهنگیان خبر داد و گفت: موضوع استیضاح در جلسه فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیدگاه های مختلفی در مورد استیضاح در فراکسیون وجود داشت برخی از اعضا فراکسیون همچنان اعتقاد راسخ به استیضاح دارند اما تعدادی دیگری از اعضای فراکسیون معتقد بودند با حمایت از فانی و جلسات مشترک مشکلات قابل حل است.

وی افزود: فراکسیون برای استیضاح وزیر به نتیجه و جمع بندی واحدی نرسید و مقرر شد اعضا به نظارت خود عمل کنند.

منبع: مهر

نظر شما