شناسهٔ خبر: 96744 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

استیضاح فانی قطعی است/ نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند

موسوی نژاد43 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح فانی قطعی است، گفت: نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به بررسی وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس اظهار داشت: نشست نمایندگان استیضاح کننده با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که بهارستان‌نشینان در این جلسه بر پیگیری استیضاح تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه جلسه نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر آموزش و پرورش شامگاه یکشنبه‌ برگزار شد، افزود: در این نشست نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشده و خواستار پیگیری استیضاح شدند.

ماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه جدید مجلس، طرح استیضاح ابتدا از سوی هیئت رئیسه به کمیسیون تخصصی ارجاع داده می‌شود تا کمیسیون جلسه‌ای را با حضور استیضاح‌کنندگان و وزیر برگزار و چنانچه نمایندگان بر استیضاح خود پافشاری کنند طرح پس از یک هفته برای اعلام وصول در صحن به هیئت رئیسه مجلس ارجاع می‌شود.

وی بیان کرد: جو مجلس برای استیضاح وزیر آماده است و به نظر می‌رسد عزم مجلس برای استیضاح فانی قطعی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان و معلمان و همچنین دانش‌آموزان قشر فرهیخته جامعه محسوب می‌شوند و باید بهترین خدمات با بهترین کیفیت به آنها ارائه شود و امیدوار هستیم در آینده شاهد بهبود وضعیت فرهنگیان و معلمان باشیم.

موسوی‌نژاد یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش هفته آینده برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما