شناسهٔ خبر: 67894 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های حسینعلی حاجی دلیگانی در دوره تعطیلی صحن علنی:

نماینده شاهین شهر و میمه وبرخوار تعطیلات را چگونه گذراند؟

حاجی دلیگانی نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارائه می‌ کند.

به گزارش نماینده، مهمترین فعالیت‌های حسینعلی حاجی دلیگانی- عضوکمیسیون برنامه و بودجه درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه شاهین شهر و میمه وبرخوار بدین شرح است؛

بازدید از روستای جهاد آباد

نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۵/۶/۹۳ در روستای جهادآباد حضور یافت.

حاجی در اولین برنامه خود که در آستانه بازگشایی مدارس بود از دو مدرسه این روستا بازدید کرد در این بازدید که اعضای شورای اسلامی و اعضای اولیاء و مربیان مدارس حضور داشتند مشکلات پیش رو در سال تحصیلی جدید بیان شد.

حضور دو پایه تحصیلی در هر کلاس عضو هیأت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم را به آن داشت تا طی تماس تلفنی با آقای بصیری فرماندار محترم شهرستان شاهین شهر و میمه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رفع این موضوع را خواستار شود که البته با مذاکرات انجام شده و تأمین اعتبار ۲۴ میلیونی توسط فرماندار محترم واضافه نمودن معلمان حق التدریسی این معظل هم برطرف شود.

دومین برنامه آقای حاجی در این بازدید سرکشی به پروژه های عمرانی روستای جهادآباد بود که از سالن ورزشی روستا و پروژه مجتمع مسکونی آجا انجام گرفت.

آقای حاجی در پایان این حضور به دیدار خانواده معزز شهید خسروی رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والا مقام از خداوند متعال سلامتی وطول عمر مادر بزرگوار ایشان را خواستار شد.

حاجی. بازدید از روستای جهادآباد

حاجی. بازدید از روستای جهادآباد

حاجی. بازدید از روستای جهادآباد

حاجی. بازدید از روستای جهادآباد

 

بازدید از وضعیت آبی شاهین شهر ومیمه و برخوار

نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر ومیمه و برخوار روز سه شنبه ۲۳/۶/۹۳ به همراه مدیر عامل آب منطقه ای استان از وضعیت خشکسالی حوزه انتخابیه خود بازدید کرد.

آقای حاجی در جلسه ای که در ابتدای این بازدید برگزار شد به بازدید آقای دائمی معاون وقت امور آب وزیر نیرو و صورت جلسه ای که به امضاء آقای میدانی معاون امور آب وزیر نیرو اشاره نمود و گفت : بنده اتفاقات و صورت جلساتی را که به امضاء مدیران کشوری و استانی رسیده را به اطلاع مردم میرسانم و مردم انتظار اجرایی شدن این مصوبات را دارندولی هیچ یک از این مصوبات عملی نشده و متأسفانه به نقاط دیگر استان آب تخصیص می یابد اما به این نقطه هیچ آبی نمی دهید.

آقای حاجی ضمن تأکیدبر کوتاه نیامدن در مقابل تضییع حق مردم، به جلسات مکررخود با وزیر نیرواشاره کرد و گفت: بنده از وزیر نیرو چندین بار سئوال کردم و چندین بار تذکر دادم و چون نتیجه نگرفتم استیضاح وزیر را طراحی کردم و به همراه ۲۵ نفر از نمایند گان تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردم که با وساطت هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی ۳ بار تا کنون به وزیر محترم مهلت داده شده که آخرین آنها در حضور رئیس محترم مجلس شورای اسلامی بود و منتظر هستیم آقای مهندس چیت چیان به وعده های خود عمل کند. پس از این جلسه بازدید میدانی از کانال ها و مزارع خشک شده در شهرستان انجام شد.

حاجی. مدیر آبن منطقه برخوار

حاجی. مدیر آبن منطقه برخوار

حاجی. مدیر آبن منطقه برخوار

حاجی. مدیر آبن منطقه برخوار

شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان برخوار

نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان برخوار شرکت کرد.

حاجی . تودیع فرمانده

حاجی . تودیع فرمانده

حاجی . تودیع فرمانده

شرکت در جلسه هیأت مدیره شرکت مخابرات استان اصفهان

نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهرومیمه و برخواردر مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۲۳/۶/۹۳ در جلسه هیأت مدیره شرکت مخابرات استان اصفهان شرکت کرد.

آقای حاجی ضمن تشکر از مهندس کشائی مدیر عامل شرکت مخابرات استان به بیان تک تک مشکلات و مصوبات قبلی پرداخت و اقدامات انجام شده را جهت بررسی یادداشت نمود.

حاجی . مخابرات

حاجی . مخابرات

برگزاری جلسه با مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان

نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز یک شنبه ۲۳۴/۶/۹۳ با مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان جلسه ای را برگزار کرد.

آقای حاجی ضمن تشکر از آقای سلطان حسینی به بیان مشکلات منطقه در حوزه ورزش و جوانان پرداخت و خواستار رفع هر چه سریعتر این مشکلات شد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه توافق نامه ای جهت احداث زمین چمن مصنوعی در شهر گرگاب با همت و تأمین اعتبار شهرداری این شهر به امضاء حاضرین رسید.

حاجی مدیر کل ورزش

حاجی مدیر کل ورزش

حاجی مدیر کل ورزش

دیدار مردمی و سخنرانی در مسجد المهدی دولت آباد

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی پس از گذراندن چندین جلسه در روز یکشنبه ۲۳/۶/۹۳ همزمان با اذان مغرب به مسجد المهدی دولت آباد رفت و همنشین مردم این شهر شد.

آقای حاجی پس از اقامه نمازمغرب وعشاء به همراه نمازگزاران این مسجد به ارائه سخن پرداخت. ایشان باشکر گذاری خداوند به جهت سلامتی کامل مقام معظم رهبری (مدظله) و طول عمربا برکت و سلامتی ایشان را خواستار شد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصول گرایان مجلس نهم به تحولات اخیر منطقه در کشورهای یمن، سوریه، بحرین و عراق اشاره نمود و افزود یکی از تحلیل گران عرب گفته است، یک روز عراق و سوریه مرکز جنگ با ایران و الان تمام کشورها ی عربی منطقه تحت سلطه سپاه و سردار سلیمانی هستند. در پایان این برنامه آقای حاجی به سئوالات حضار پاسخ گفت.

حاجی دولت آباد

جلسه با خیرجهت ساخت بیمارستان در شهرک سیمرغ خورزوق

حاجی . خیر مدرسه ساز

بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان برخوار

حاجی بازدید از مراکز درمانی برخوار

حاجی بازدید از مراکز درمانی برخوار

حاجی بازدید از مراکز درمانی برخوار

دیدار با قهرمانان جهان ساکن شاهینشهر آقایان مکوندی و نظری

حاجی مکوندی

حاجی مکوندی

حاجی مکوندی

حاجی مکوندی

دیدار با مسئولان دانشکده فنی و حرفه ای شاهینشهر

حاجی دانشکده فنی

حاجی دانشکده فنی

جلسه با دکتر اصغری رئیس بهداری صنعت نفت استان راجع به مسائل درمانگاه نفت شاهینشهر

حاجی . اصغری  صنعت نفت

جلسه با اصناف شاهینشهر و میمه برای پیگیری مشکلات

حاجی جلسه اصناف

حاجی جلسه اصناف

پیگیری مشکلات شهر و پیگیری مصوبات سفیران خدمت شهر گرگاب

حاجی . سفیران خدمت

حاجی . سفیران خدمت

بازدید از پایگاه های بسیج شهر برخوار

حاجی

حاجی

بازدید از هیئت های ورزشی میمه و شاهینشهر

حاجی . بازدید از هیئت ورزشی

حاجی . بازدید از هیئت ورزشی

حاجی . بازدید از هیئت ورزشی

بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس شهر گز

حاجی . نمایشگاه دفاع مقدس گز

حاجی . نمایشگاه دفاع مقدس گز

 

 

نظر شما