شناسهٔ خبر: 86105 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ننگ فتنه ۸۸ با رنگ از دامن اصلاح طلبان پاک نمی شود !

درباره جنایت بزرگ اصحاب یزید در عاشورا روایت شده است که حضرت زینب کبری سلام الله علیها چنان وظیفه پیام بری خود در قبال حماسه سازی عاشورائیان را به درستی انجام داد که یزید خود از جنایت صورت گرفته اعلام برائت کرده و مسئولیت آن را بر عهده ابن زیاد گذاشت و حتی به روایتی خود برای شهدای کربلا اشک منافقانه ریخت و ...

نماینده - آن چه گفته شد اهمیت و رسالت تبلیغ را می رساند تبلیغی که تکرار مولفه اساسی آن است و به فرموده حضرت روح الله این محرم و صفر است که اسلام را نگاه داشته است و البته در این مجال قصد پرداختن به عاشورای حسینی را نداریم و این مقدمه ضروری برای نکته ای دیگر بیان شد .

درسی که از رسالت پیام بری حضرت زینب سلام الله علیها آموخته می شود آن است که خیانت ها و جنایت های کفار و منافقین را باید بر هر کوی و برزن علنی ساخت این جنایت ها را بازگو کرده و آن قدر تکرار کرده و مردم را آگاه نمود که جنایتکاران در انفعال قرار گیرند.

بعد از فتنه ۸۸ جبهه انقلاب با چنین وظیفه و رسالتی روبرو شد و الحق و انصاف توانست به این رسالت جامه عمل بپوشاند تا جایی که امروز اصحاب و عاملان فتنه ۸۸ خود در سخنرانی های عمومی می گویند و مدعی می شوند که برانداز نیستیم و در خدمت نظام هستیم !

نمونه بارز این ادعا را می توان در سخنان دو هفته پیش موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و نیز وزیر کشور دولت اصلاحات دید جایی که گفت عده ای ما را برانداز می نامند ولی این گونه نیست و در این حال جانبازی بلند شد و گفت اگر شما برانداز نیستید پس چه کسانی فتنه ۸۸ را رقم زدند و جواب این سوال منطقی ضرب و شتم سوال کننده بود و ماجرایی که همه می دانند.

به هر حال امروز ننگ حرکت در مدار فتنه چنان بر گردن عاملان آن سنگینی می کند که همه به دنبال فرصتی می گردند که از آن خیانت ها اعلام برائت کنند ولی مگر ننگ با رنگ پاک می شود؟!

مجمع روحانیون مبارز و عملکرد آن در فتنه ۸۸ از جمله دعوت به شورش و قیام علیه جمهوری اسلامی که در تظاهرات غیرقانونی شنبه پس از انتخابات متجلی شد تا کنون بارها مورد بررسی قرار گرفته و آن چنان این نقش مخرب عیان است که خود عاملان آن امروز و با گذشت چندین سال شرمشان می شود که به عقب بازگشته و نگاهی دگر باره به آن روی دادها بیندازند .

به هر حال آن چه که باید به عاملان آن فتنه گفت آن است که امروز دیگر همه از واقعیات اطلاع دارند اگر شما می خواهید از فتنه اعلام برائت کنید ابتدا باید بر نقش خود در آن خیانت ها و جنایت ها صحه گذاشته و از راه بر انقلاب و ملت عاشورایی که حماسه نه دی را خلق کرد عذر تقصیر بخواهید و طبیعی است که هرگز کسی را که خیانت کرده و حتی توبه نموده باشد امام جماعت مسجدی نمی کنند !

نظر شما