شناسهٔ خبر: 83660 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

توصیه هایی مجازی «ضرغامی» به دانشجویان وبلاگ نویس

ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دانشجویان قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند و به دلیل آرمان‌خواهی و تعهد ملی باید از طریق ظرفیت‌های بی‌بدیل فضای مجازی نقش تاریخی خود را در آگاهی بخشی ایفا کنند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما در اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی کشور، گفت: دل‌نوشته‌های غیررسمی، صمیمی و صادقانه وبلاگ‌نویسان ایرانی ظرفیت ارزشمندی است که باید در مسیر سازندگی و مصالح ملی حمایت، هدایت و بهره‌برداری شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تشکر از دانشجویان وبلاگ‌نویس، اظهار داشت: دانشجویان قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند و به دلیل آرمان‌خواهی و تعهد ملی باید از طریق ظرفیت‌های بی‌بدیل فضای مجازی نقش تاریخی خود را در آگاهی‌بخشی ایفا کنند.

وی افزود: وبلاگ‌نویسی اولین قدم در افزایش سواد دیجیتال است. هر مسلمان و هر ایرانی باید از طریق وبلاگ شخصی در دنیای پیچیده مجازی تأثیرگذار باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از برگزارکنندگان کنگره شهدای دانشجو، گفت: نهادهای جمهوری اسلامی باید با راه‌اندازی پورتال‌های پرظرفیت، میزبانی جوانان را بر عهده گرفته و تمرکز و تجمیع علایق و استعدادهای آنان در تقویت عقل جمعی و افزایش مشارکت آحاد مردم بکوشند.

ضرغامی به دانشجویان وبلاگ‌نویس کشور توصیه کرد که از پراکندگی، تکرار، طرح موضوعات غیرمستند و تلاش برای تحقق خواسته‌های شتاب‌زده پرهیز کرده و وبلاگ‌های خود را با ویژگی‌هایی چون سرعت، تازگی، تعامل، صمیمیت و ارائه پیشنهادهای سازنده برای حل مشکلات کشور برای دیگران قابل بهره‌برداری کنند.

نظر شما