شناسهٔ خبر: 79694 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد مردم بوشهر از برگزاری کنسرت نامناسب همزمان با میلاد پیامبر

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر از برگزاری کنسرتی همزمان با میلاد پیامبر که به گفته وی موجب نارضایتی مردم بوشهر شده، انتقاد کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان در تذکری شفاهی با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خطاب به وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در جمعه شب گذشته به مناسبت برگزاری کنسرت در شهر بوشهر به واسطه عدم مدیریت به موقع و بجای مدیر ارشد استان و مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فضایی بسیار نامناسب برای سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب به وجود آمد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی تصریح کرد: اگر مدیریت شایسته‌ای انجام می‌گرفت چنین اتفاقی نمی‌افتد، برنامه کنسرت مورد اعتراض نیروهای مذهبی و هیاتی قرار گرفت، هیأت‌های مذهبی شب قبل از برگزاری کنسرت اعتراض خود را اعلام و نشان داده بودند ولی متأسفانه بی‌توجهی شد و با تجمع این عزیزان در هنگام برگزاری کنسرت موجب برخورد نیروی انتظامی با عموم معترضان شد.

وی افزود: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند، اگر تذکر نیروهای دلسوز توسط مدیران پذیرفته می‌شد حساسیت‌های مردم تشدید نمی‌شد و قطعا چنین مسئله‌ای اتفاق نمی‌افتاد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی تأکید کرد: این حادثه را بررسی کنید و زین پس برگزاری چنین برنامه‌هایی را با حساب و کتاب دقیق‌تری مجوز داده شود تا شاهد چنین حوادثی در بوشهر نباشیم.

نظر شما