شناسهٔ خبر: 79344 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش ها به حزب بدلی مشارکت ادامه دارد/ فتنه گران با تغییر نام نمی توانند اهداف را دنبال کنند

حزب منحله مشارکت عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری: هیچ فردی که در حزب مشارکت بوده است، نمی‌تواند با نام جدید در عرصه سیاسی کشور فعالیت مجدد داشته باشد.

به گزارش نماینده احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص فعالیت حزب منحله مشارکت با نام جدید (حزب اتحاد ملت ایران اسلامی) اظهار داشت: وزارت کشور باید در ارائه مجوز به احزاب دقت کند چراکه کسانی در فتنه ۸۸ حضور داشتند یا در آن زمان در برابر وقایع فتنه ۸۸ سکوت کرده‌اند، نمی‌توانند در رأس یک حزب قرار گیرند و با تغییر نام همان اهداف را دنبال کنند.

وی ادامه داد: هیچ فردی که در حزب مشارکت بوده است، نمی‌تواند با نام جدید در عرصه سیاسی کشور فعالیت مجدد داشته باشد و باید بدانیم که زمان زیادی برای کشف اهداف فتنه ۸۸ وجود دارد لذا با تغییر نام، نباید مجوز فعالیت به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که اعلام شده بدل مشارکت است، داده شود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار افزود: یک مجموعه مانند یک انبار برنج می‌ماند که ما اگر یک فضله در آن بیندازیم، کل آن مجموعه را خراب خواهد کرد؛ اگر مسئولان ما ابعاد فتنه ۸۸ را باز کنند، مردم ما نیز اجازه به فعالیت فتنه‌گران و کسانی که در فتنه نقش داشتند، نخواهند داد.

کریمی اصفهانی اظهار داشت: اینکه ما گاهی اوقات می‌شنویم که از فتنه‌گران دفاع می‌شود، به این دلیل است که ابعاد فتنه برای افراد مشخص نشده است. هر نوع حرکت و مجوزی که در رابطه با هر فردی که در این تشکیلات باشد، صادر شود، خلاف عزت کشور است و ما نباید عزت خود را به حراج بگذاریم.

وی افزود: دولت یازدهم باید بداند که اگر در این زمینه زیاده‌روی کند، اولین خسارت را خودش می‌بیند؛ هرچه دولت به مردم واقعی و با کسانی که هوای بیگانه ندارند، حشر و نشر کند، برایش بهتر است و کسی که در خدمت بیگانگان است، باید منتظر بود فتنه‌های دیگری را ایجاد کند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار خاطرنشان کرد: کسی که متعهد نبود، به هیچ کس متعهد نیست و کسی که به نظام متعهد نیست، به دولت و اصلاح طلبان نیز متعهد نخواهد بود و کسانی که همه چیز را رعایت می‌کنند، به انسان خیانت نمی‌کنند.

نظر شما