شناسهٔ خبر: 80198 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

محکومان فتنه ۸۸ مامور جذب نیرو برای "حزب بدلی مشارکت" شدند

جبهه مشارکت431 حسین نورانی‌نژاد و مهدی محمودیان از اعضای حزب منحله مشارکت و از فعالان فتنه ۸۸ که سابقه زندانی امنیتی در سال ۸۸ دارند، مسئول جذب نیرو برای حزب بدل مشارکت شده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، حسین نورانی‌نژاد و مهدی محمودیان از اعضای حزب منحله مشارکت و از فعالان فتنه ۸۸ که سابقه زندانی امنیتی در سال ۸۸ دارند، مسئول جذب نیرو برای حزب بدل مشارکت شده‌اند.

حسین‌ نورانی‌نژاد رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی حزب منحله مشارکت در سال ۸۸ به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به جهت اقدام علیه امنیت ملی توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب محکوم شد.

 

مهدی(پویان) محمودیان عضو کمیته اطلاع‌رسانی حزب منحله مشارکت نیز در سال ۸۸ به دلیل اقدام علیه امنیت کشور دستگیر شد که پس از  گذراندن ۵ سال دوران محکومیت در سال ۹۳ آزاد شد.

برخی منابع می‌گویند این افراد از سوی مسئولان ارشد حزب منحله مشارکت مامور به جذب نیرو برای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شده‌اند.

محمدرضا خاتمی(دبیرکل اسبق حزب منحله مشارکت) و محمد نعیمی‌پور(عضو حزب منحله مشارکت و مدیرمسئول روزنامه توقیف‌شده یاس‌نو) در فرآیند تصمیم‌گیری‌های حزب اتحاد ملت ایران اسلامی -بدون حضور علنی و رسمی در مراسمات و جلسات آشکار- حضور دارند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی هنوز موفق به اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نشده است.

نظر شما