شناسهٔ خبر: 79857 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش حجت الاسلام تقوی به فعالیت مجدد اعضای جبهه منحله مشارکت؛

مسئولان مانع فعالیت جریان‌های منحرف شوند/ توصیه به بهارستان نشینان

تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت تصریح کرد: مسئولان و سیاست‌گزاران امور سیاسی و حزبی کشور، باید از حرکات خاموش جریان‌های منحرف در پوسته و قالب جدید جلوگیری کنند.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تلاش اعضای حزب منحله مشارکت برای فعالیت سیاسی در قالب حزب اتحاد ملت ایران، اظهار داشت: اگر روشن شود که پشت یک جریان، اندیشه منحرفی وجود دارد، سیاست‌گذاران و دستگاه‌های مسئول نظارت بر امور سیاسی کشور، نباید از کنار این جریانات در هر پوشش و حزبی که باشد، بی‌اعتنا عبور کنند.

وی افزود: اینکه افرادی که در گذشته برای کشور مسئله درست کردند و از رفتارهای منحرف و هنجارشکن دفاع کردند، امروز تلاش کنند تا تحت پوشش دیگری وارد صحنه شوند اصلا پذیرفته نیست، بنابراین مسئولان و سیاست‌گزاران امور سیاسی و حزبی کشور، باید از حرکات خاموش این افراد که در پوسته جدیدی صورت می‌گیرد، جلوگیری کنند.

وی در همین رابطه ضمن توصیه‌ای به نمایندگان مجلس، گفت: مجلس باید نقش نظارتی خود را دنبال کند چرا که این نهاد، نظارت کلی بر همه جریان‌ها دارد بنابراین اگر جایی نقصی ببیند، باید در جهت رفع آن نقص و پیشگیری از آسیب به منافع ملی و امنیت کشور ورود کند و از مسئولان امور مطالبه داشته کند.

 

نظر شما