شناسهٔ خبر: 78737 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رحیمیان در گفتگو با «نماینده»:

جنگ امروز بین دو ابر قدرت "ایران و آمریکا" است/ ۹دی زمینه ای برای ظهور حضرت ولی عصر بود

رحیمیان/431 تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه جنگ امروز بین دو ابر قدرت نظام جمهوری اسلامی و آمریکا شکل گرفته است، گفت: آمریکا مروج و تبلیغ دهنده اسلام آمریکایی است در حالی که اسلام ناب، متجلی در حزب الله لبنان است.

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان از "اعضای دفتر امام (ره) و تولیت مسجد مقدس جمکران" در گفتگو با نماینده، در خصوص درس ها و عبرت های حماسه ۹ دی، گفت: حضرت امام ابراز اطمینان کردند که مردم ایران از مردم صدر اسلام و مردم عراق در زمان حضرت امیر و سیدالشهدا بهتر و برترند. شاید زمانی که امام این موضوع را بیان کردند ما تعبداً این جمله را از امام قبول می کردیم اما با گذشت زمان و ایفای نقشی که مردم در حوادث مختلف از جمله فتنه ۸۸ و ۷۸ داشتند، نشان داد فضیلتی که امام برای مردم توصیف کردند یک حقیقت جاودان بود.

وی اظهارداشت: روندی که در پرتو انقلاب و نظام اسلامی شکل گرفته روند رو به عقب نیست و روزبه روز هرچه سختی و فتنه ها پیچیده تر می شود ملت ایران در جهت ارتقاء جایگاه اسلام و انقلاب گام های بلندی بر می دارند.

تولیت مسجد مقدس جمکران، حضور فوق العاده مردم را  ویژگی اول حماسه ۹ دی خواند و اظهارداشت: این حضور نشان داد ملت ایران با بصیرتی که دارند فریب فریبکاری های دشمن را علی رغم تمام تلاش ها نمی خورند. داستان ۹ دی گام بلندی در نزدیک شدن جهان و زمینه برای ظهور حضرت ولی عصر بود.

رحیمیان در ادامه در خصوص فتنه های جدید دشمنان، گفت: دشمن به نام اسلام یک روزبا نام طالبان، یک روز دیگر به نام القاعده وارد شد و سرانجام امروز داعش را تشکیل داده است، داعش توسط آمریکا و سازمان های جاسوسی ایجاد، تقویت و را اندازی شده و همه این اقدامات در راستای کم رنگ کردن انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مکر دشمنان دین به خودشان بر می گردد، خاطرنشان کرد: اگر ما هزاران میلیارد هزینه می کردیم تا به دنیا فرق بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب را بگوییم نمی توانستیم این کار را انجام دهیم، اما خود آمریکایی ها این کار را انجام دادند و به لطف خداوند کاملا آشکار شد که سرنخ این اقدامات و تشکیلات، آمریکا و سازمان های جاسوسی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: آنها با تخیلاتی که برای خود داشتند این جنایت ها را آشکارا تبلیغ می کردند و هدف آنها هم این بود که بگویند اسلام یعنی همینکه ما می گوییم ولی نتیجه نداد.

رحمیان با اشاره به اینکه اسلام آمریکا یعنی سر بریدن و گردن زدن فرزندان نزد پدر و مادر، گفت:اسلام ناب امروز در حزب الله لبنان متجلی شده است که منطق نورانی بودن و عظمت آن برای همه دنیا(دوست و دشمن) آشکار شده است.

وی با اشاره به تناقض هایی که از سوی سردمداران غرب به محوریت آمریکا اعلام می شود، گفت: آمریکا از یک سو می گوید می خواهم با داعش مبارزه کنم و ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهند و از سوی دیگر سلاح برای آنها با هواپیما ارسال می کند این تناقضات از یک سو و ثبات قدم، شفافیت، روشنی خط اسلام ناب که در کلام مقام معظم رهبری گفته و بیان می شود در سوی دیگر نشان می دهد جنگ امروز بین دو ابر قدرت دنیا یعنی ابر قدرت اسلام ناب و انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و آمریکا و ایادی آن شکل گرفته است.

تولیت مسجد جمکران معتقد است: با تناقض هایی که در طرف مقابل دیده می شود و جنایت هایی که مرتکب می شوند در کنار ثبات نورانی نظام اسلامی هرکس که سر سوزنی از بصیرت و آگاهی برخوردار باشد به روشنی به باطل بودن جبهه مقابل پی خواهد برد.

نظر شما