شناسهٔ خبر: 70277 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیام لیونل مسی به حامیانش

لیونل مسی به مناسبت یک دهه حضورش در جمع کاتالان‌ها از تمام کسانی که در این مدت از او حمایت کردند، قدردانی کرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، لیونل مسی که از حضورش در بارسلونا یک دهه می‌گذرد در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۰۴ نخستین بازی رسمی‌اش را برای کاتالان‌ها در سن ۱۷ سالگی مقابل اسپانیول به ثبت رساند و تاکنون با  این تیم به افتخارات زیادی دست یافته است که از آن جمله می‌توان به ۶ قهرمانی در لالیگای اسپانیا و ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

ستاره آرژانتینی بارسا به مناسبت دهمین سالگرد حضورش در بارسا در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: مایلم از تمامی اعضای خانواده‌ام، دوستانم، هم‌تیمی‌هایم و کلیه اعضای باشگاه بارسلونا به خاطر حمایت‌هایی که در طول ۱۰ سال گذشته از من داشته‌اند، قدردانی کنم.

وی افزود: همیشه از پوشیدن پیراهن بارسلونا در زمین و لحظاتی زیبایی که با این تیم داشته‌ام، لذت برده‌ام. حالا می‌خواهم روند رو به رشدم را حفظ و عناوین قهرمانی بیشتری را با آبی‌و‌اناری پوشان کسب کنم. همه شما را در آغوش می‌گیرم.

مهاجم ۲۷ ساله بارسا همچنین با قرار دادن فیلمی از خود در اینستاگرام خود، گفت: امیدوارم چندین سال دیگر به بازیگری‌ام ادامه بدهم. واقعاً به دنبال تداوم موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایم است. امید دارم چند سال دیگر همین روند رو به رشد را در پیش بگیرم. به خاطر پیام‌های و تبریک‌های‌تان از شما سپاسگزارم.

نظر شما