شناسهٔ خبر: 66260 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

فیاضی اعلام کرد:

صالحی، فرهادی و نجفی گزینه‌های دولت برای وزارت علوم

عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر و محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم را 3 گزینه مطرح شده دولت برای تصدی وزارت علوم معرفی کرد.

به گزارش نماینده عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با میزان، درباره مطرح شدن ۳ گزینه از سوی دولت برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار کرد: البته به طور قطعی نمی‌دانم رئیس‌جمهور چه کسی را به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی می‌کند، اما افرادی که از آنها نام برده شد، به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده‌اند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با تاکید بر اینکه تلاش مجلس بر افزایش تعامل با دولت است، خاطرنشان کرد: آقایان صالحی و فرهادی گزینه‌های مناسبی هستند و به نظر می رسد که مجلس به آنها رای اعتماد بدهد.

وی در عین حال افزود: آقای نجفی نیز مدیر توانمندی است و مجلس مشکلی با او ندارد، فقط ممکن است ناراحتی جسمی ایشان مانع از پذیرش مسئولیت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه معیارهای وزیر علوم و خط قرمزهای عملکرد او را مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت مشخص کرده‌اند، تصریح کرد: به هر حال وزیر علوم پیشنهادی باید دارای توان علمی و اجرایی بالا، روحیه پژوهشی و وزیری مقتدر و توانمند باشد.

نظر شما