شناسهٔ خبر: 62637 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آزيتا حاجيان باز هم مادر دخترش شد

آزيتا حاجيان: در حال حاضر جلوي دوربين سريال «کيميا» ساخته جواد افشار هستم.

به گزارش نماینده، آزيتا حاجيان بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون درباره کارهاي جديدش گفت: در حال حاضر جلوي دوربين سريال «کيميا» ساخته جواد افشار هستم. در «کيميا» نقش مادر خانواده را دارم و اين سريال سه مقطع زماني قبل انقلاب، دوره جنگ و زمان حال را روايت مي کند و بيش از ۳۰۰ بازيگر دارد. مهراوه شريفي نيا نقش اصلي «کيميا» را بر عهده دارد و من نقش مادر او را بازي مي کنم.

او ادامه داد: تصوير برداري سريال کيميا از اوايل آذرماه ۱۳۹۲ در خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد. کيميا نخستين مجموعه تلويزيوني ۱۰۰ قسمتي است که مطمئنا با استقبال خوبي روبه رو مي شود. حاجيان درباره پروژه هاي پيشنهاد شده اش گفت: کارهاي زيادي به من پيشنهاد شده و به دليل پر بودن وقتم و همچنين بازي در سريال «کيميا»، تصميم دارم تا اتمام اين پروژه، قراردادي نبندم.

حاجيان ليسانس بازيگري و کارگرداني تئاتر از دانشکده هنرهاي دراماتيک دانشگاه هنر دارد. او فعاليت سينما را از سال ۱۳۶۸ با فيلم «دزد عروسک ها» آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ در هفدهمين دوره جشنواره بين المللي فيلم فجر براي بازي در فيلم «روبان قرمز» برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن در بخش بين الملل شد.  

اين دو بازيگر پيش از اين نيز در فيلم سينمايي «دزد عروسکها» و سريال «ساعت شني» با يکديگر همبازي شده بودند.

 

منبع:بانی فیلم

نظر شما