شناسهٔ خبر: 47666 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

حامد بهداد و نیکی کریمی همبازی شدند

"کیمیا" در سه مقطع زمانی (قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال) روایت می‌شود و از حضور ۳۰۰ بازیگر بهره می‌برد. نقش یکی از شخصیت‌های اصلی آن را مهراوه شریفی‌نیا ایفا می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از نسیم، "کیمیا" در سه مقطع زمانی (قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال) روایت می‌شود و از حضور ۳۰۰ بازیگر بهره می‌برد. نقش یکی از شخصیت‌های اصلی آن را مهراوه شریفی‌نیا ایفا می‌کند.

حامد بهداد'، بازیگر نقش 'شهید جهان آرا' در سریال 100 قسمتی'کیمیا' به کارگردانی جواد افشار شد. شفیعی، تهیه‌کننده گفت: نیکی کریمی هم به سریال پیوست اما بازی خود را آغاز نکرده است. هم‌اکنون 30 درصد از کار ضبط شده و احتمالا گروه تا ابتدای خرداد 93 در خرمشهر و آبادان تصویربرداری را ادامه می‌دهد.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و... از دیگر بازیگران این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هستند.

این سریال 100 قسمت نوشته مسعود بهبهانی نیا قرار است پس از تولید از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

برچسب‌ها:

نظر شما