شناسهٔ خبر: 50013 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

دیدار مهناز افشار با بازیگران مبتذل و ضد ایرانی هالیوود ! + عکس

مهناز افشار در اقدامی همسو با منافع تبلیغات رسانه ای دشمنان در حاشیه ی جشنواره ضد ایرانی در لس آنجلس با جمعی از عناصر خودفروخته ضد انقلاب دیدار و عکس یادگاری گرفت.

به گزارش نماینده به نقل از انقلاب نیوز؛ مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران در اقدامی تاسف بار و همسو با رسانه های ضد انقلاب و ضد ایرانی با جمعی از عناصر رسانه ای و بازیگران ضد ارزشی دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت.

 
یک موسسه ضد ایرانی در لس آنجلس که چندی است جشنواره ای ضد ارزشی را با همکاری ضد انقلاب خارج نشین برگزار می کند و از طرف استکبار جهانی تغذیه می شود بشدت فعالیت خودش را گسترده کرده است .
 
در حاشیه این جشنواره که جمعی از بازیگران ضد ایرانی و ضد اخلاقی نیز در آن حضور داشتند مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران با جمعی از خودفروخته های ضد انقلاب دیدار کرد و عکس بادگاری را با افتخار با آنها گرفت!
 
مهناز افشار در این جشنواره ضد ایرانی که با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی و سیاه نمایی از اوضاع ایران برگزار شده است با شهره آغداشلو بازیگر ضد اخلاقی ایرانی تبار نیز عکس یادگاری گرفت.
 
شهره آغداشلو بازیگر ایرانی هالیوود است که هرگونه هرزگی را برای سینمای آمریکا انجام می دهد تا امرار معاش کند.
 
شهره آ‎غداشلو با نام اصلی پری وزیری‌تبار بازیگر ایرانی ساکن امریکا است که سالهاست به فعالیت های غیر اخلاقی و ضد دینی با رویکرد مقابله با انقلاب اسلامی می پردازد و در چند فیلم ضد ایرانی ایفای نقش کرده است.
 
 
مهناز افشار
 
وی که پیش از انقلاب اسلامی در ایران به ایفای نقش در فیلم های فارسی مبتذل  می پرداخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خارج از کشور فرار کرد و در آمریکا مقیم شد.
 
شهره آغداشلو که علاقه بسیاری به روابط نامشروع دارد در رزومه بازیگری خود در فیلم های ضد ارزشی و غیر اخلاقی بسیاری ایفای نقش کرده است و در حال حاضر در کسوت یک فعال حقوق بشر مطامع تفکر غربی در اشاعه فرهنگ برهنگی فعالیت می کند.
 
گفتنی است، پری وزیری تبار یا همان شهره آغداشلو پس از بازی در فیلم سنگسار ثریا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نشده است.
 
 
مهناز افشار
 
حال هدف اصلی مهناز افشار از دیدار با چنین افرادی و شرکت در جشنواره ای ضد ایرانی مشخص نیست .
 
در این جشنواره ضد ایرانی فیلم کوتاه تعدادی از کلیپ های ضد ایرانی و ضد ارزشی که با کیفیت های بسیار پایین هم درست شده بوده است رونمایی شده و به تعدادی از سازندگان آنها هدایای نیز اهدا شده است.

نظرات مخاطبان 3 13

  • ۱۳۹۳-۰۱-۱۵ ۰۰:۳۲ 23 12

    برای این سینمای ایران که به اینگونه افراد کم ظرفیت بها می دهد بسیار متا سفم این افراد کم جنبه خود شیفته  را باید دو دستی تقدیم کرد به همان خارجنشینان بی هویت که تنها از انسانیت و انسان بودن شعارش را فریاد می زنند ولی از عمل هیچ خبری نیست 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۱۵ ۰۱:۴۷حقيقت 8 10

    نخست وزير انگليس وفرانسه ايتاليا وجان كري  قاتل افريقايي هاعراقي ها افغان هافلسطين ها  بي رحم ترين ادم دوست اسراييل هاووهابين ها  و با ظريف عكس گرفتند چرا هيچ چيز نگفتيد وننوشتيد ان بد بود يا افشار گرچه درج نمي شود ولي ما نوشتيم خود داني و وجدانت
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۵:۴۶حقیقت محض! 15 1

    ((((نخست وزير انگليس وفرانسه ايتاليا وجان كري  قاتل افريقايي هاعراقي ها افغان هافلسطين ها  بي رحم ترين ادم دوست اسراييل هاووهابين ها  و با ظريف عكس گرفتند چرا هيچ چيز نگفتيد وننوشتيد ان بد بود يا افشار گرچه درج نمي شود ولي ما نوشتيم خود داني و وجدانت)))
     چه ربطی داره؟!!!
    ضعف سیاسی اجتماعی شما رو میشه در این حرفتون دید!!
    مثلا این خانوم اگر با این بازیگر هرزه عکس نگیره چه ضربه اقتصادی یا فرهنگی به ایران میخوره؟!
    واقعا آدم از بعضی قضاوت ها شرمنده میشود...
    این خانم مدتهاست به اعتقادی خودش به مسائل دینی رو نمایش داده!
    یا حق
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۲۳:۳۱حسین 4 21

    چه میشه گفت؟
    آیا درسته که با دو سه تا عکس کل شخصیت طرف رو به قضاوت خودمون تشریح کنیم؟
    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۲ ۱۲:۳۱حب علی 1 9

    به نام خداوند بخشنده مهربان....قضاوت در دست ما نیست اگه خدا که خودش به خودش لقب ستار العیوب داده میتونست خیلی از چیزها رو فاش کنه..ولی نکرد پس بنده ی خدا چه کارس که داره سریع قضاوت میکنه و آّبروی یه خانوم رو از بین میبره....اگاه باشید ای دست اندر کاران افشا کننده و ابرو بر ...حضرت علی که صبح تا شب نادش رو میخونین و هر چی میشه به اون متوسل میشه گفته:هیچ گناهی بزرگ تر از ریختن آبروی یک مسلمان   نیست...پس حواستون به تمامی حرف هایی که میزنین باشه..به خاطر چند تا نظر تو سایت و رفت وامد مجازی آبروی کسی رو نبریم...چون گاهی اوقات آبروی تنها چیزیه که برای یه شخص باقی مونده
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۳ ۱۶:۵۸دوست 1 10

    ای ول
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۱سرگشته 8 4

    از کوزه همان برون تراود که دراوستتتتتتتتتتتت
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۳۰ ۱۰:۰۰ 4 3

    ما مسلمان هستیم ولی هیچ عملمان به مسلمانی نرفته 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۶-۱۴ ۱۹:۴۸هموطن 1 0

    با سلام 
    
    به نظر من ، مرد و زن با حیا و با آبرو هرگز کاری نمی کنه که حرف ناشایستی در موردش زده بشه کارهای ما نشانگر شخصیت و هویت خانوادگی ماست. هر کس که آبرو برایش مهم باشد مطمئنا رفتار و پوشش شایسته خواهد داشت البته من نمی گویم پوشش فقط چادر یا ... باشد بلکه لباس شیک و قشنگ باشد ولی جلف نباشد و مهم تر اینکه همراه با پوشش مناسب حیا هم باشد نه اینکه چادر بر سر کنیم و از هزار کثافت کاری در بیاییم. کاش این بازیگران می دانستند چه جایگاهی دارند که با رفتار و پوشش خودشان بیشتر از تمام مدارس تاثیرگذار هستند و می توانند الگوهای شایسته ای برای عموم باشند کاش می شداین بازیگران وقتی در فیلم نقش های خوبی را ایفا می کنند واقعا همان شخصیت را داشته باشند کاش و کاش و .....  
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۵ ۱۱:۵۸کتی 8 2

    مهناز افشار هم خودش از قماش شهره اغداشلو هست دختری که با مرد متاهل شرط طلاق همسر اولشو بزاره تا بعد 37 سال  مهر عقد رسمی رو توی شناسنامش ببینه یه هرزس 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۲۴ ۱۸:۲۱ساسان ملازهی ریگی 9 4

    باعرض سلام خدمت شما...خانم افشار باید راجب کار خود به ملت ایران توضیح دهند و توصیه من این است در یک برنامه تلوزیونی از مردم عذر خواهی کنندوخانم افشار بازیگر فهمیده هستندو انشاالله عذرخواهی خواهند کرد.ساسان ملازهی  ریگی هستم از شهرستان خاش
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۱۸:۵۲مریم 4 2

    خب به شماچه آخه شماکلاه خودتونومحکم بگیرید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۲۰:۰۴آرش 0 0

    شما حق ندارید راجع به مردم چیز بگذارید و بعدشم یه سری ابله بیان تاییدش کنن.
    همین که خانم افشار رفتن خارج و روسری رو از سرشون برنداشتن مشخصه که چه آدم با اعتقاد و با شخصیتی هستن.
    اصلا گیریم که ایشون عکسم انداختن به شماها اصلا مربوط نمیشه.خوبه منم عکس شما ها را پخش کنم بگم چرا با فلانی عکس گرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا به جای اینکه به فکر درست و غلط بودن رفتار بقیه باشید کمی به کارهای خودتون فک کنین.............
                                

نظر شما