شناسهٔ خبر: 60306 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

واکنش دو آتیشه های سرخ به جدایی ستاره پرسپولیس

محمدرضا خلعتبری مهاجم مازندرانی پرسپولیس پس از کش و قوس فراوان از این باشگاه جدا شد و به جمع سپاهانی ها بازگشت.

به گزارش نماینده، خلعت امسال کنار بازیکنانی مثل لوسیانو پریر و جواهیر سوکای مخوف ترین خط حمله را برای زلاتکو کرانچار خواهد ساخت. او که توافقش با سپاهان را از دو هفته گذشته نهایی کرده بود با حل مشکلش با باشگاه عجمان صبح امروز قرارداد ۲ ساله خود را در هیات فوتبال اصفهان ثبت کرد.

با جدایی خلعتبری از پرسپولیس موجی از عصبانیت و ناراحتی هواداران احساساتی این تیم را فراگرفته است. پرسپولیسی ها که خلعتبری را سال گذشته در پایان یک انتقال جنجالی به خدمت گرفته اند از او انتظار به مراتب بیشتری داشتند اما آنچه که رخ داد چندان راضی کننده نبود؛ خلعت در تاکتیک های تقریبا دفاعی علی دایی حبس بود و به هیچ وجه نمایش خوب خود در دوران حضور در سپاهان را تکرار نکرد. چیزی که احتمالا یکی از دلایل مهم جدایی این بازیکن هم بوده است. بازیکنی که به هر حال در پرسپولیس تیم‌ملی‌ را از دست داد.

اگر روی واکنش هواداران پرسپولیس و حرف هایشان در فیسبوک توجه کنید یک موضع تکراری در آنها خواهیم دید. دو آتشه های پرسپولیس بدون استثنا عقیده دارند خلعتبری بازیکن متعصبی نبود و پرسپولیس را فقط به خاطر پول خوبی که محمد رویانیان به وی داد انتخاب کرده اند و البته این اتهامی است که غالبا پشت سر همه بازیکنان معروف جدا شده پرسپولیس و استقلال وجود دارد؛ یک کامنت گذار فیسبوکی خلعتبری را آقای پول لقب داده و گفته او همیشه در طول دوران فوتبالش اولویت اول را روی درآمد مالی گذاشته است.

خلعتبری بعد از سال نه چندان درخشان پرسپولیس اش حالا باید خود را آماده استقبال هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بکند. آنها که قبلا هم میانه خوبی با این بازیکن نداشتند در یک سال گذشته از تشویق او مضایقه نکردند اما حالا با جدایی قطعی خلعتبری دوباره باید شاهد جنجال های آشنای ورزشگاه آزادی بود، این چیزی است که ستاره های جدا شده استقلال و پرسپولیس با آن ناآشنا نیستند.

 

منبع: فیفادی

نظر شما