شناسهٔ خبر: 183467 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد یک انتخابات رقابتی هستیم/افزایش مشارکت در ساعات آتی قابل توجه خواهد بود

متفکر آزاد روح‌الله متفکر آزاد با اشاره به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پیش‌بینی کرد مشارکت مردم در ساعات پایانی انتخابات بیشتر شود و افزود: ما شاهد یک انتخابات رقابتی خوب هستیم؛ از همه طیف‌های فکری در کشور کاندیدا وجود دارد و امکان انتخاب را برای مردم به طور گسترده داریم.

به گزارش «نماینده»، روح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از مشارکت گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از همان ساعات اولیه آغاز رآی‌گیری، عنوان کرد: مردم از صبح امروز حضور خوب خود را پای صندوق‌های رأی شروع کردند. به نظر می‌رسد این حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات، بعد از اتفاق تلخ و نابه‌هنگامی که برای رئیس جمهور شهیدمان حادث شد، بتواند التیامی بر درد و بازگشت آرامش به کشور باشد و در نتیجه آن رئیس جمهور جدید انتخاب شود، بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند و اداره اجرایی کشور را در مسیر خدمت‌رسانی استمرار دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم از دل این آرامش و سکینه‌ای که امروز در صندوق‌های رای می‌بینیم و حضور پرشور مردم را در پای صندوق‌های رأی شاهد هستیم، یک انتخاب خوب با مشارکت بالا رخ دهد؛ در نتیجه آن تهدیداتی که از سوی بیگانگان علیه کشورمان انجام می‌شد، پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی به بهترین شکل ممکن بر فرایند انتخابات نظارت دارند، عنوان کرد: خوشبختانه اجرای انتخابات به نحو مطلوبی پیش می‌رود و امیدواریم تا ساعات پایانی انتخابات شاهد هم اجرای خوب و سالم انتخابات و هم حضور مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

براساس پیش بینی این عضو هیات رئیسه مجلس مشارکت مردم در ساعات بعدازظهر و منتهی به غروب و شب افزایش پیدا خواهد کرد.

متفکر آزاد در پایان با اشاره به حضور کاندیداهای سلایق مختلف در بین نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: ما شاهد یک انتخابات رقابتی خوب هستیم. در بین نامزدها از همه طیف‌های فکری در کشور کاندیدا وجود دارد و امکان انتخاب را برای مردم به طور گسترده فراهم کرده است؛ درواقع سبد انتخاب برای همه سلیقه‌ها پر است و احتمال پیدا کردن کاندیدای مطلوب برای همه آحاد مردم در سبد رأی وجود دارد./

نظر شما