شناسهٔ خبر: 183463 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آقای رسایی! چرا پاسداران لباس کار شان را دربیاورند برعکس این تو هستی که باید خلع لباس شوی !

مجتبی زارعی زارعی نماینده تهران خطاب به رسایی گفت:به نظر می‌رسد تو لباس رسولان را اشتباها به سرقت بُردی و بهتر است بخاطر آسایشی که با این لباس از افکار عمومی سلب می‌کنی تو را از این لباس خلع کنند!

به گزارش «نمینده»، دکتر مجتبی زارعی؛ نماینده مردم شریف تهران در یادداشتی نوشت: آقای رسایی! چرا پاسداران لباس کار شان را دربیاورند برعکس این تو هستی که باید خلع لباس شوی ! ️ساعتی قبل نوشته ناجوانمردانه شیخ حمید رسایی به دستم رسید که در آن با اتخاذ رفتارهای خشونت طلبانه انتخاباتی به پاسداران وطن ( که طبق رسم رایج و قانونی سپاه، ضمن پرهیز از ورود به مصداق ها اما به معرفی شاخص‌های کاندیدای اصلح پرداخته و فرضیه جهاد تبیین را اقامه کردند ) نوشت: بهتر است این سرداران لباس سپاه را از تن در بیاورند!* ️

در جواب می گوییم آشیخ ! لباس سپاه، لباس کار و کفن این نیروهای وطن خواه و انقلابی است آنها با این لباس زندگی می‌کنند، جهاد می‌کنند و تبیین می‌نمایند و با همین لباس به شهادت رسیده و کفن و دفن می‌شوند اما به نظر می‌رسد تو لباس رسولان را اشتباها به سرقت بُردی و بهتر است بخاطر آسایشی که با این لباس از افکار عمومی سلب می‌کنی تو را از این لباس خلع کنند!* راستی! این روزها دولت ظالم کانادا و تو مشترکا علیه سپاه وارد عمل شدید؟ بخاطر کینه شخصی و بغض باندی به دکتر قالیباف، حاضری حتی جدول دشمن را هم پُر کنی !

️آیا جُرم پاسداران و بسیجیان این است که در لباس سبز و خاکی سپاه و بسیج می گویند رییس جمهور باید کارآمد و دارای کارنامه باشد ؟!

نظر شما