شناسهٔ خبر: 60269 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نظری جویباری:

اجازه حضور بازیکنان استقلال در کشورهای عربی را نمی‌دهیم

جام جهانی قائم مقام باشگاه استقلال گفت: هر بازیکنی که بخواهد به خارج از کشور ترانسفر شود، رضایت‌نامه‌اش را می‌دهیم اما اجازه حضور آنها را در کشورهای عربی نمی‌دهیم.

به گزارش نماینده، علی نظری جویباری در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر گفت: قرعه‌کشی حرکت رو به جلویی بود و به خوبی انجام شد ... قرعه استقلال به غیر از هفته دوم تا پایان هفته هفتم خوب است و می‌توانیم امتیازات را در این هفته‌ها جمع‌آوری کنیم.

وی در مورد برگزاری دربی در هفته پایانی لیگ گفت: انجام دربی در هفته پایانی هم حسن دارد و هم بدی. خوبی هفته پایانی دربی این است که اگر این بازی فینال‌گونه شود، به جذابیت فوتبال کمک خواهد کرد. امیدوارم دربی هفته آخر تشریفاتی نشود.

قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دربی‌ها به صورتی عمدی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است، عنوان کرد: تساوی‌ در دربی از قبل هماهنگ شده نبوده و مطمئن باشید که هر دو تیم با قدرت بازی می‌کنند.

نظری جویباری در خصوص بحث تمدید سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: فوتبال تیم ملی با حضور کی‌روش تدافعی شده و پیشرفتی حاصل نشده است. کی‌روش تافته جدا بافته نیست و باید توقعاتش را پایین بیاورد.

وی در خصوص اظهارات خسرو حیدری که گفته بود با باشگاه استقلال هیچ مذاکره‌ای نکرده بود، گفت: من چیزی از حرف‌های حیدری ندیدم. ما خیلی زود با این بازیکن به نتیجه رسیدیم و قراردادش را تمدید کردیم. بعضی از صحبت‌ها را ندیدم اما می‌توانم بگویم که مذاکرات ما با حیدری منجر به تمدید قرارداد وی شد.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان خاطرنشان کرد: با آندو دو جلسه برگزار کردیم و قرار شد که اگر ترانسفر نشود با ما جلسه سوم را برگزار کند. آندو توقعاتی دارد که البته توقعاتش به حق است اما استقلال هم پول زیادی ندارد که بدهد.

نظری جویباری در مورد اینکه گفته می‌شود در قرارداد خسرو حیدری قید شده که هر زمان بخواهد به کشورهای خارجی ترانسفر شود، گفت: هر بازیکنی که بخواهد به خارج از کشور ترانسفر شود، رضایت‌نامه‌اش را می‌دهیم چون باعث افتخار ما خواهد بود که بازیکن لژیونر شود اما اجازه حضور آنها را در کشورهای عربی نمی‌دهیم.

 

منبع: تسنیم

نظر شما