شناسهٔ خبر: 60172 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاکانی در صفحه شخصی اجتماعی:

سازندگان رژیم صهیونیستی ماموریتی جز جنایت و وحشی‌گری طراحی نکرده‌اند

زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: از رژیم صهیونیستی جز جنایت، وحشی‌گری و ددمنشی انتظاری نیست، چون اساساً سازندگان این هویت ساختگی جز این ماموریتی برای این غاصبان طراحی نکرده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی طی مطلبی در صفحه شخصی اجتماعی خود با عنوان «علت این همه بی دردی چیست؟»، به فجایعی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه در حال جریان است پرداخت.

وی با بیان اینکه راجع به جنایات صهیونیست ها صحبت نمی کنم، می‌نویسد: چرا که از آنها جز جنایت، وحشی‌گری و ددمنشی انتظاری نیست، چون اساساً سازندگان این هویت ساختگی جز این ماموریتی برای این غاصبان طراحی نکرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نگاره اجتماعی خود می‌افزاید: این عناصر جمع شده از نقاط مختلف دنیا و تلاش‌گر برای قوام بخشی به رژیم جعلی اسراییل نیز خصوصیاتی جز این ندارند لذا جز مواجهه قدرتمند و مقابله به مثل چیزی مانع آنها نخواهد بود.

زاکانی بی‌دردی اکثر سران کشورهای اسلامی و سکوت و همراهی با این جنایات را روی دیگر این فاجعه عنوان و خاطرنشان کرده است: کرختی و سستی ملت‌ها هم فاجعه آمیز است، به راستی فقدان چه عاملی زمینه ساز این همه مصیبت شده است؟

وی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه وظیفه ما در جهت دفاع از کیان اسلام، مسلمین و مستضعفان جهان بویژه مظلومین فلسطین چیست، به نگاره خود پایان می‌دهد.

نظر شما