شناسهٔ خبر: 60160 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آراسته:

سازمان ملل صدای مردم مظلوم غزه را بشنود/ماهیت تاسیس سازمان ملل حمایت از حقوق ملت‌ها است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ماهیت تاسیس سازمان ملل حمایت از حقوق ملت‌ها است از این سازمان بین‌المللی خواست که در مقابل فجایع روی داده علیه مردم غزه سکوت نکنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس ناصر آراسته دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نشست خبری ۴ اتحادیه بزرگ دانشجویی که پیرامون محکومیت تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه صبح امروز در مقابل سازمان ملل برگزار شد، گفت: ما اتحادیه‌های دانشجویی اولین اقداممان را نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزاری این نشست خبری برای اعتراض به سکوت سازمان ملل انجام می‌دهیم.

وی افزود: از آنجا که ماهیت ایجاد مجامع بین‌المللی و خصوصا سازمان ملل متحد حمایت از حقوق ملت‌ها بوده است اما امروز شاهدیم این نهاد بین‌المللی صرفا از طرف نهادهای قدرت و کشورهای استکباری اداره می‌شود و تنها صدای مردم مظلوم غزه است که شنیده نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران باور دارند که مجامع بین‌المللی و خصوصا سازمان ملل حامی ملت‌ها نیستند بلکه حامی مستکبرین‌اند، نهاد ناعادلانه‌ای که چشمشان را بر روی تمامی فجایع صهیونیستی بسته‌اند.

آراسته خطاب به مردم مظلوم فلسطین گفت: ملت ایران در ۳۵ سال گذشته این تجربه را کسب کرده‌اند که مجامع بین‌المللی تنها ابزاری در دست مستکبرین هستند و ما از مردم فلسطین می‌خواهیم در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و از اینکه چند کشور مستکبر آنان را تروریست می‌خوانند واهمه نداشته باشند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ملت فلسطین بداند که تنها راه پیروزی مقاومت و ایستادگی است و بدانند که حمایت ملت ایران از فلسطین باور قلبی ما است اگرچه عده قلیلی در سال ۸۸ نه غزه نه لبنان سر دادند اما آنان امروزه به زباله‌دان ملت ایران پیوسته‌اند و مردم ایران حمایت همه‌جانبه خود را از مردم غزه در روز قدس نشان می‌دهند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور تنها راه برون‌رفت از وضعیت کنونی را اتحاد امت اسلامی دانست و افزود: امروزه آمریکا و اسرائیل سعی دارند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به اهداف خود برسند و مسلمانان باید بدانند که تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا اتحاد و همبستگی آنان است.

آراسته در پایان خاطرنشان کرد: سران کشورهای اسلامی نیز موظفند از مردم مظلوم غزه حمایت و دفاع کنند و اگر سکوت کنند به تمامی مسلمانان خیانت کرده‌اند و بدانند سرنوشت آنان نیز همچون مبارک دیکتاتور سابق مصر خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما