شناسهٔ خبر: 59907 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ریباس:

رؤیایم برای پیوستن به فنرباغچه محقق شد!

جام جهانی هافبک برزیلی پیشین تیم‌های اتلتیکومادرید و یوونتوس پیوستن به قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه را تحقق یک رؤیا برای خود دانست.

به گزارش نماینده،‌ دیه‌گو ریباس، هافبک برزیلی فصل گذشته تیم اتلتیکومادرید که سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس و وردربرمن را هم دارد، پس از امضای قراردادی سه ساله به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست. این بازیکن پس از پیوستن به فنرباغچه اعتراف کرد که این تیم استانبولی از چند سال پیش از این هم در پی جذب او بوده است.

دیه‌گو که به صورت بازیکن آزاد به فنرباغچه پیوسته است، در این خصوص به خبرنگاران گفت: از پیوستن به فنرباغچه بسیار خوشحالم. این رؤیا سرانجام به حقیقت پیوست. فنرباغچه از چندین سال پیش نسبت به عقد قرارداد با من ابراز تمایل کرده بود. به یک تیم قهرمان پیوسته‌ام و می‌خواهم به آن برای تداوم پیروزی‌هایش کمک کنم. می‌خواهم توانایی‌هایم را نشان دهم. با دوستانم درباره فنرباغچه صحبت کرده‌ام و از بزرگی این تیم کاملاً‌ آگاهم.

طبق گزارش‌ رسانه‌های اسپانیایی،‌ دیه‌گو پس از امتناع تیم‌های اتلتیکومادرید و وردربرمن از تمدید قراردادش، مذاکرات خود را با فنرباغچه، آغاز کرد که نتیجه این مذاکرات طولانی مدت با تیم استانبولی عقد قراردادی سه ساله بوده است که به موجب آن دیه‌گو در هر فصل ۳،۵ میلیون یورو حقوق می‌گیرد. او ماه ژانویه فصل گذشته در آخرین فصل قراردادش با وردربرمن به طور قرضی به اتلتیکومادرید پیوست و به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

نظر شما