شناسهٔ خبر: 183185 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان جنوبی خطاب به منتخب مردم بیرجند

سیدحسن هاشمی نماینده بیرجند

به گزارش «نماینده» در پی برگزاری دومین مرحلۀ انتخابات دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، «مهدی هادی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان جنوبی» پیام تبریکی را خطاب به سیدحسن هاشمی منتخب این حوزه انتخابیه صادر کرده است که متن کامل آن در ادامه می‌آید:

جناب آقای دکتر سیدحسن هاشمی

منتخب محترم مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف

حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر بصیرت مردم این دیار را نمایان ساخت و قطعاً این حمایت‌ها پشتوانه‌ای خواهد بود برای قدرتمندتر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قانونگذاری و انگیزه‌ای برای تلاش بدون وقفه.

بی‌شک ولایتمداری، شایستگی و تخصص در قانونگذاری محور اصلی انتخاب حضرتعالی توسط مردم شریف این حوزه انتخابیه بوده است و این حُسن انتخاب قطعاً سبب اصلاح و تصویب قوانین کارآمد، اثرگذار و نقش‌آفرین در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

کانون سردفتران و دفتریاران استان به‌عنوان یک مجموعه حقوقی ضمن تبریک این انتخاب شایسته، آمادگی کامل خود را با همراهی حضرتعالی جهت رفع مشکلات مردم از دریچه قانونگذاری اعلام می‌دارد. توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستاریم.

مهدی هادی
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان جنوبی

نظر شما