شناسهٔ خبر: 55722 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لوپیتا نیونگو به جنگ ستارگان پیوست

لوپیتا لوپیتا نیونگو بازیگر برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از مراسم سال ۲۰۱۴ آکادمی هم به تیم بازیگران فیلم جدید جنگ ستارگان پیوست.

به گزارش نماینده، لوپیتا نیونگو بازیگر برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از مراسم سال ۲۰۱۴ آکادمی هم به تیم بازیگران فیلم جدید جنگ ستارگان پیوست. او که سال گذشته در فیلم تحسین شده «۱۲ سال بردگی» هم بازی چوویتل اجیوفور، برد پیت و مایکل فاسبندر شده بود روز گذشته رسما به عنوان یکی از بازیگران فیلم «جنگ ستارگان» هم معرفی شد. نیونگوس ۳۱ ساله اصالتی کنیایی دارد، در مکزیک به دنیا آمده و در آمریکا اقامت دارد. از وی سال گذشته فیلم «بدون توقف» هم اکران شد که وی در آن فیلم در قامت یک مهماندار هواپیما ظاهر شد. لیام نیسن مهم ترین بازیگر این فیلم است.

اما این تنها خبری نیست که از پروژه انتخاب بازیگر جنگ ستارگان جدید به گوش می رسد. دیزنی و لوکاس فیلم که استودیوهای تهیه کننده فیلم جدید هستند اعلام کردند که گوندولین کریستی بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» هم به پروژه اضافه شده است. این بازیگر در سال آینده هم با فیلم «بازی های گرسنگی: زاغ مقلد قسمت دوم» روی پرده سینماها ظاهر خواهد شد.

کاتلین کندی رئیس لوکاس فیلم در مورد انتخاب بازیگران فیلمش گفت:« بیش از این نمی توانستم از اضافه شدن لوپیتا و گوندولین به تیم بازیگران جنگ ستارگان ۷ هیجان زده شوم».

اسکار آیزاک، اندی سرکیس، مکس ون سیدو، هریسون فورد، کری فیشر، جان بویگا، دیزی رایدلی و آدام درایور از مهم ترین بازیگران جنگ ستارگان ۷ هستند که پیش از این حضورشان در این فیلم قطعی شده بود. گفتنی است جی جی آبرامز، خالق سریال لاست کارگردانی این فیلم سینمایی را نیز بر عهده دارد. این فیلم ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما