شناسهٔ خبر: 52308 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بازیگر مطرح ترکیه در جدیدترین فیلم امینی + عکس

فیلم سینمایی «موج کوتاه‌ردیف ۴۴۴»به کارگردانی‌علیرضاامینی پاییزامسال‌ درجزیره قشم‌جلوی‌ دوربین می‌رود.

فیلم امینیبه گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری مهر،علیرضا امینی کارگردان فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» درباره ساخت این فیلم سینمایی گفت: با توجه به اینکه داستان این فیلم سینمایی در جنوب و در جزیره قشم اتفاق می‌افتد، تصمیم گرفتیم تا زمان فیلمبرداری را به پاییز موکول کنیم تا هوا کمی خنک‌تر شود.

 


اوادامه داد: به زودی «تولگان هان سایشمان» بازیگر اصلی این فیلم سینمایی از ترکیه به ایران می‌آید تا برای حضور در «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» آماده شود البته سایشمان تنها بازیگر ترکیه‌ای در این فیلم است و دیگر بازیگران همه ایرانی هستند.

کارگردان فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» بیان کرد: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این فیلم سینمایی صحبت‌هایی شده است، اما با توجه به اینکه تاریخ فیلمبرداری به دلیل گرما جابه‌جا شده است هنوز قرارداد نهایی بسته نشده و به توافق نرسیده‌ایم.

امینی درباره اینکه حضور تولگان هان سایشمان در سینمای ایران هنوز مجوز ندارد، گفت: متاسفانه برخی از سینماگران شایعه‌پراکنی‌هایی می‌کنند که بیشتر آدم را متعجب می‌کند تا ناراحت. من از مدت‌ها قبل با این بازیگر ترکیه‌ای قرارداد بسته‌ام و هیچ مشکلی برای حضور او در سینمای ایران وجود ندارد. متاسفانه این اخبار را دوستانی بیان می‌کنند که خود تصمیم دارند از بازیگران خارجی در فیلم‌هایشان استفاده کنند، اما هنوز موفق به برقراری ارتباط با آن‌ها نشده‌اند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما