شناسهٔ خبر: 48592 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

منتجب نیا:ما در دوران اصلاحات چوب تندروی برخی از دوستانمان را خورده‌ایم

منتجب نیا :در‌چند ماهه اخیر دو نشریه به خاطر مسائل دینی توقیف شده‌اند از این جهت نباید کوچکترین بهانه‌ای را به طیف مقابل داد

نماینده – به نقل از ایلنا ؛ رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی معتقد است، عامل شکست اصلاح طلبان تندروی انها و بی توجهی به احساسات دینی مردم است . وی می گوید: «ما در دوران اصلاحات چوب تندروی برخی از دوستانمان را خورده‌ایم. در آن دوران که مردم امیدوار شده و از اصلاح طلبان استقبال کردند و کمتر از یک سال دو قوه مجریه و مقننه را در اختیار اصلاح‌طلبان قرار دادند، متاسفانه به خاطر تندروی برخی دوستان بهانه به افراطیون داده شد و آنها نیز مبادرت به پرونده‌سازی و سند سازی علیه تمام اصلاح طلبان کرده و به دنبال بسیج کردن افکار عمومی علیه اصلاح‌طلبان بودند».

وی افزود: «در پی اشتباه چند نفر از اصلاح طلبان، طیف مقابل توانست از این شرایط برای به حاشیه راندن اصلاح طلبان بهره بگیرد و دولتی را بر سر کار آورد که هم موجب ایجاد مشکلاتی برای اصلاح طلبان شد و هم تا ده‌ها سال آینده کشور را درگیر مشکلات عظیم کرد و تا مدت‌ها باید تاوان آن را پس داد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید براینکه اصلاح‌طلبان با استفاده از تجربیات گذشته دیگر نباید مرتکب اشتباه شوند، گفت: «طیف مقابل زوم کرده تا کوچکترین مورد را زیر ذره‌بین برده و از آن علیه اصلاح‌طلبان استفاده کنند.ما مردمی داریم که خمیرمایه آنها تشرع و دین‌داری است از این رو در مصاحبه‌ ها و مطالب خود باید مراقب بود و در تعابیر احساساتی نشد و جملاتی را به کار نبرد که احساسات دینی مردم را جریحه‌دار کنیم. در‌چند ماهه اخیر دو نشریه به خاطر مسائل دینی توقیف شده‌اند از این جهت نباید کوچکترین بهانه‌ای را به طیف مقابل داد».

برچسب‌ها:

نظر شما