شناسهٔ خبر: 183289 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تذکر به صحرایی درباره پرداخت بیمه درمانی فرهنگیان

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس درباره تاخیر در پرداخت معوقات بیمه درمانی فرهنگیان گفت که آموزش و پرورش هر چه زودتر این معوقات که باعث نارضایتی این قشر شده است را پرداخت کند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس یازدهم شورای اسلامی درباره اعتراض جمعی از فرهنگیان به دلیل تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی آنها، گفت: هزینه درمان سال 1401 فرهنگیان پرداخت نشده که ضروریست هرچه سریعتر این معوقات به آنها پرداخت شود.

وی با اشاره به پیگیری انجام شده از آموزش و پرورش و شرکت بیمه مربوطه برای پرداخت معوقات بیمه درمان فرهنگیان، افزود: در پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت بیمه آتیه‌ سازان حافظ، به عنوان شرکت مربوطه، بابت پرداخت هزینه‌های درمانی معوق سال 1401 فرهنگیان، شرکت بیمه آتیه‌ سازان حافظ اعلام کرد که وجوه هزینه درمان فرهنگیان را به حساب آموزش و پرورش واریز کرده و این آموزش و پرورش است که متعهد به پرداخت هزینه درمان فرهنگیان است.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس در تذکر به آقای صحرایی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: جهت رفع مشکل ضروریست که وزیر و وزارتخانه مربوطه نسبت به تسریع در پرداخت هزینه درمانی معوق سال 1401 این گروه از فرهنگیان اقدام لازم را انجام دهند تا این مشکل حل شود.

حاجی‌ دلیگانی بیان کرد: این موضوع باعث نارضایتی فرهنگیان شده که بسیاری با مراجعه به دفاتر نمایندگان گلایه خود را ابراز کرده‌اند که باید اقدامات لازم صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نظر شما