شناسهٔ خبر: 48370 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حجاریان:جبهه‌ملی‌اصلاح‌طلبان برای برون رفت از بحران هرچه سریعتر تشکیل شود

اعضای بنیاد باران عنوان کردند همانطور که احمدی نژاد به جای تاسیس حزب و تشکل دانشگاه ایجاد کرد ما هم باید اقداماتی از این دست را در دستور کارمان قرار دهیم. بر همین اساس مقرر شد تا برخی اعضای بنیاد باران بستر های لازم را برای تاسیس مدارس غیر انتفاعی و حتی دانشگاه برای تربیت نیرو و کادر سازی تاسیس کنند.

نماینده- به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در یکی از جلسات اصلاح طلبان در بنیاد باران مباحثی در خصوص کادرسازی و تربیت نیرو برای ادامه کار این جریان در کشور مطرح شد. در این جلسه برخی از پیشنهاد دادند تا تشکل جدیدی برای جوانان اصلاح طلب تشکیل شود اما برخی دیگر این روش را یک روش شکست خورده دانستند. این عده  در توجیه این مسئله این طور عنوان کردند همانطور که احمدی نژاد به جای تاسیس حزب و تشکل دانشگاه ایجاد کرد ما هم باید اقداماتی از این دست را در دستور کارمان قرار دهیم. بر همین اساس مقرر شد تا برخی اعضای بنیاد باران بستر های لازم را برای تاسیس مدارس غیر انتفاعی و حتی دانشگاه برای تربیت نیرو و کادر سازی تاسیس کنند.

همچنین سعید حجاریان که به تئوری پرداز اصلاح طلبان معروف است نسبت به وضعیت کنونی این جریان به شدت ابراز نگرانی کرده است و از همفکران خود خواسته تا هرکاری کنند تا این جریان از انزوا خارج شود. وی در همین رابطه پیشنهاد داده تا جبهه‌ملی‌اصلاح‌طلبان برای برون رفت از بحران هرچه سریعتر تشکیل شود و تاکید کرده که اگر فکری برای جریانمان نکنیم برای همیشه باید فاتحه اصلاحات را خواند.

برچسب‌ها:

نظر شما