شناسهٔ خبر: 45704 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

انتقاد از اختصاص نیافتن بلیت های جشنواره برای فروش در گیشه

مدیر سینما «آزادی» از اختصاص نیافتن بلیت برای فروش در گیشه به علاقه‌مندان سینما انتقاد کرد.

به گزارش نماینده ؛ رضا سعیدی‌پور در این باره توضیح داد: دفتر جشنواره سی و دوم برای سانس‌های اول و دوم حدود ۷۰ قطعه بلیت در اختیار ما گذاشته و برای سانس‌های سوم تا آخر شب نیز هیچ بلیتی در اختیار سینما برای فروش در گیشه‌ی سینما قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: در دو روز نخست نمایش فیلم‌های جشنواره فجر ما متقاضیان زیادی برای خرید حضوری بلیت از گیشه سینما داشتیم که متاسفانه هیچ بلیتی در اختیارمان قرار نگرفته بود اما برای آنکه علاقه‌مندان که در سرما به سینما آمدند دست خالی به خانه باز نگردند، خودمان بلیت سفید صادر کرده و این علاقه‌مندان از صندلی‌های خالی و یا راهروهای سالن نمایش برای دیدن فیلم‌های مورد علاقه‌شان استفاده کردند.
مدیر سینما «آزادی» در پایان درباره وضعیت استقبال فیلم‌ها در روز دوم برگزاری جشنواره فجر (یکشنبه ۱۳ بهمن ماه) گفت: در روز دوم سینما «آزادی» برای اولین‌بار به سانس ویژه رسید و ما مجبور شدیم به دلیل استقبال بسیار زیادی که از فیلم سینمایی «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران شده بود، برای آن سانس فوق‌العاده در نظر بگیریم. البته دو فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و همچنین «مردن به وقت شهریور» هاتف علیمردانی نیز با استقبال بسیار زیاد مردم همراه بود اما در هر صورت این فیلم‌ها به سانس فوق‌العاده نرسیدند.
براساس گفته مدیر چند سینما اکثر بلیت‌ سانس‌ فیلم‌های قابل توجه و پرمخاطب پیش فروش شده است و تعداد بسیار کمی بلیت به گیشه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما