شناسهٔ خبر: 183456 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جوکار: افزایش مشارکت در انتخابات اثرات مثبتی برای مردم خواهد داشت

جوکار نماینده یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش مشارکت در انتخابات اثرات مثبتی برای مردم خواهد داشت.

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار نماینده یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: به وسیله مشارکت حداکثری یک دولت با پشتوانه قابل قبول شکل می‌گیرد. وی افزود: چنین دولتی حتما در پیشبرد امور نیز می‌تواند موفق باشد. تاثیر و انعکاس آرا بالا به خود مردم بر خواهد گشت.

نماینده یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کسانی به دنبال مشارکت حداقلی هستند که خواستار ضعف کشور هستند. دشمنان این مرز و بوم از مشارکت پایین شاد می‌شوند

.جوکاربا اشاره به تاثیرات حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: دشمن می‌داند حضور مردم سرمایه اجتماعی نظام محسوب می‌شود و این سرمایه کارآمدی‌های خاص خود را در تمام حوزه‌ها دارد.

وی اظهار داشت: مردم از ابتدای انقلاب پشتوانه نظام بودند و در تمام عرصه‌ها جانفشانی کردند و هزینه دادند. کسانی که به دنبال مشارکت حداقلی هستند، هدفی به جز تضعیف نظام، کشور و مردم ندارند.

نماینده یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: مشارکت مردم نشان‌دهنده حضور و قدرت مردم است. سعی دشمنان تا به امروز بر این بود که با فتنه‌انگیزی جلوی حضور مردم را بگیرند. امروز اگر ما بخواهیم تعاملی با دیگر کشورها داشته باشیم یقیناً این امر با حضور حداکثری مردم رقم خواهد خورد.

نظر شما